افزایش مجدد قیمتها در بازار لوازم خانگی/خرید یک دست جهیزیه با ۵۰ میلیون تومان

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری یزد با اشاره به پابرجا ماندن رکود نسبی بر این بازار پس از کرونا، از تاثیر نوسانات ارز بر قیمتها و افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی خبر داد.

افزایش مجدد قیمتها در بازار لوازم خانگی/خرید یک دست جهیزیه با ۵۰ میلیون تومان

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از ایسنا،  «کاظم صادقیان» ضمن اشاره به افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ها از اواخر پارسال در بازار لوازم خانگی استان، اضافه کرد: البته از ابتدای دی‌ماه نیز افزایش مجدد قیمت‌ها را در این حوزه پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری تحریم‌ها بر قیمت‌ها و گرانی در بازار لوازم خانگی، خاطرنشان کرد: البته رکود نسبی بازار حتی پس از فروکش کردن کرونا در کشورمان، کماکان بر بازار لوازم خانگی پابرجاست و اخیراً نوسانات قیمت ارز نیز قیمت کالاها در این بخش موثر بوده است.

صادقیان راجع به گلایه‌های مردمی در خصوص خدمات پس از فروش کالاها در این بخش نیز گفت: این خدمات از بود و نبود قطعات خارجی در بازار تبعیت می‌کند و متاسفانه تحریم‌ها بر این حوزه نیز نقش نامناسبی گذاشته است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری یزد با اشاره به اوضاع خرید جهیزیه برای زوجهای در آستانه ازدواج نیز اظهار کرد: حداقل برآورد قیمت یک دست جهزیه ساده فقط در بخش لوازم خانگی در حال حاضر ۵۰ میلیون تومان است.

 

منبع : ايسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما