آیا قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسیده است؟

برخی شاخص ها نشان می دهند که بیت کوین ممکن است در منطقه خرید باشد، اما تحلیلگران هشدار می دهند که قیمت همچنان به سمت پایین و زیر 17۰۰۰ دلار در حال حرکت است.

آیا قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسیده است؟

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از تکراتو، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در جستجوی سیگنال‌هایی هستند که نشان دهد بازار به پایین‌ترین حد خود نزدیک می‌شود، اما حرکت قیمت این هفته نشان می‌دهد که هنوز به این نقطه نرسیده‌است. شواهد دال بر این قضیه، با نگاهی به بازده ماهانه بیت کوین قابل مشاهده است که با کاهش سریع مواجه شده و به بزرگترین کاهش بازده ماهانه در تاریخ این رمز ارز تبدیل شده است.

خرید و فروش بیت کوین در محدوده معاملاتی باریکی در حال انجام است و با افزایش فشارهای اقتصادی جهانی به آرامی به سمت پایین فشرده می شود. اینکه آیا قیمت همچنان به روند کاهشی خود ادامه می دهد یا خیر، موضوع مورد بحث در میان تحلیلگران رمز ارز است و نظر اغلب آنها در حال حاضر به کاهش بیشتر اشاره دارد.

قیمت بیت کوین

ویژگی‌های مهم بیت کوین

  • غیرمتمرکز
  • شفافیت در کنار ناشناس بودن
  • عدم دستکاری در اطلاعات
  • عرضه محدود

خرید ارزهای دیجیتال در ایران

همراهان گرامی برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال مانند تتر یا بیت کوین می توانید از صرافی های ارز دیجیتال خارجی مانند بایینس، بیتفینیکس و.. استفاده نمایید اما به علت تحریم ها اکثر صرافی های بین المللی به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی دهند و در صورت افتتاح حساب در یکی از این صرافی ها، امکان بسته شدن یا بلوکه شدن حساب کاربری و از دست رفتن دارایی هایتان بسیار زیاد می باشد.

بهترین راه برای خرید بیت کوین یا فروش تتر  مراجعه به وب سایت معتبر و قانونی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است. کاربران در داخل ایران می توانند از وبسایت هایی که از خدمات واریز وجه ریالی یا رمزارزی پشتیبانی می کنند به صورت مستقیم تتر یا استیبل کوین های مورد نیاز خود را خریداری و به کیف پول خود انتقال دهند و یا سایر ارزهای دیجیتالی خود را به هم تبدیل نمایند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما