انتشار ناخواسته مشخصات RTX 4070 Ti توسط انویدیا یک هفته قبل از عرضه

RTX 4070 Ti احتمالا یکی از مورد انتظارترین کارت‌های نسل جدید انویدیا است و دلیل آن نیز می‌توان تعادل احتمالی میان قیمت مناسب و پرفورمنس رده بالا دانست.

انتشار ناخواسته مشخصات RTX 4070 Ti توسط انویدیا یک هفته قبل از عرضه

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ، در همین راستا انویدیا در حال آمادگی برای معرفی و باز کردن وب‌پیج رسمی این کارت در هفته آینده است اما به نظر می‌رسد که به تازگی یکی از اعضای تیم بازاریابی این شرکت به صورت ناخواسته برخی از مشخصات این پردازنده گرافیکی را لو داده است.

مشخصات اولیه RTX 4070 Ti رسمی به نظر می‌رسد و توسط انویدیا فرانسه به اشتراک گذاشته شده و پس از انتشار کوتاه مدت و ناخواسته آن، هم‌اکنون از دسترس خارج شده است. با این حال این فعالیت ناخواسته انویدیا فرانسه توسط اکانت توییتری momomo_us ثبت و افشا شده است.

در همین راستا طبق این اطلاعات انویدیا تایید می‌کند که RTX 4070 Ti در واقع یک RTX 4080 12GB (تنها پردازنده گرافیکی عرضه نشده در تاریخ سری GPU های انویدیا) تغییر نام داده شده است و این کارت قرار است با پشتیبانی از 7680 هسته CUDA و فرکانس بوست 2.61GHz عرضه شود.

مشخصات RTX 4070 Ti

در اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که NVIDIA تایید کرده که GPU جدید قرار است با 12GB حافظه رم GDDR6X عرضه شود و تمام مشخصات تاکنون با RTX 4080 12GB یکسان است.

انویدیا همچنین برخی ادعاهای عملکردی را در خصوص پردازنده گرافیکی جدید به اشتراک گذاشته و اذعان کرده که این کارت 3.5 برابر در بازی Cyberpunk 2077 بهتر از RTX 3080 12GB عمل می‌کند. کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti قرار است در تاریخ 5 ژانویه در آمریکا با قیمت اولیه 799 دلار عرضه شود اما برخی نیز احتمال افزایش قیمت این کارت را نسبت به قیمت اولیه کارخانه می‌دهند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما