MSI TITAN GT77 اولین لپ تاپ جهان با پشتیبانی از Mini LED 4K/144Hz

MSI به تازگی از لپ تاپ جدید TITAN GT77 HX 13V رونمایی کرده و این شرکت در همین رابطه اذعان کرده که این لپ تاپ قرار است به اولین نمایشگر مینی LED 4K با پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز مجهز شود.

MSI TITAN GT77 اولین لپ تاپ جهان با پشتیبانی از Mini LED 4K/144Hz

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ ،مشخصات لپ تاپ MSI Titan GT77 HX چند هفته پیش افشا شده و در آن نیز استفاده از پردازنده‌های نسل سیزدهم Raptor Lake-HX، و پردازنده گرافیکی نسل جدید RTX 40 مشاهده شده بود. با معرفی این لپ تاپ MSI اعلام کرده که Titan GT77 اولین لپ تاپ جهان با پشتیبانی از صفحه نمایش 4K/144Hz Mini LED خواهد بود و این شرکت همچنین اظهار کرده که محصول جدید در بخش نمایشگر، یکی از باکیفیت‌ترین‌ها در جهان است.

صفحه نمایش 4K 144Hz از فناوری AUO AmLED Mini LED قدرت گرفته و این نمایشگر استفاده از نورپس زمینه بسیار روشن، عملکرد مطلوب HDR و پشتیبانی از طیف گسترده رنگی را وعده می‌دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1000 نیت عنوان شده که در مقایسه با یک نمایشگر معمولی LCD دو و نیم برابر روشن‌تر است.

MSI همچنین بیان کرده که این نمایشگر به لطف پشتیبانی از 1008 مناطق کم نور، کیفیت تصویری واضح‌تر را نشان می‌دهد. اوج روشنایی فوق‌العاده بالا، همراه با فناوری انحصاری AmLED، که به‌طور دقیق و پویا تصاویر را در زمان واقعی تنظیم می‌کند، عملکرد HDR مناسبی را نیز به ارمغان می‌آورد.

MSI بر روی قابلیت‌های نمایشگر لپ تاپ جدید خود بسیار تمرکز کرده و اذعان کرده که این صفحه نمایش برای ارائه هر چه بیشتر رنگ‌ها، از گسترده رنگی DCI-P3 با پشتیبانی 100 درصدی بهره می‌برد. به لطف فناوری انحصاری دیگر استفاده شده برای این نمایشگر (MSI True Color)، پنل نمایشگر قبل از مونتاژ مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و نوید دقیق‌ترین بازتولید رنگ را به کاربران می‌دهد.

MSI قرار است لپ تاپ جدید Titan GT77 جدید را به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کند و این شرکت در مراسم پیش رو به صورت مفصل از ویژگی‌های دیگر آن نیز پرده برخواهد داشت.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما