مینگ-چی کو: نسل بعدی آیپد مینی اواخر 2023 یا اوایل 2024 از راه می‌رسد

به گفته تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» این شرکت روی نسل جدید آیپد مینی کار می‌کند و این تبلت می‌تواند اواخر 2023 یا در نیمه اول 2024 وارد فاز تولید انبوه شود.

مینگ-چی کو: نسل بعدی آیپد مینی اواخر 2023 یا اوایل 2024 از راه می‌رسد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، کو در یک رشته توییت، اعلام کرده است که تراشه جدید پیشرفت اصلی نسل بعدی آیپد مینی خواهد بود که با توجه به این موضوع، احتمالاً با پیشرفت قابل‌توجهی در عملکرد این تبلت روبه‌رو خواهیم شد.

آیپد تاشو جایگزین آیپد مینی نمی‌شود

تحلیلگر اپل همچنین در این رشته توییت گفته است که برخلاف گزارش برخی رسانه‌ها، آیپد تاشو در سال 2025 جایگزین آیپد مینی نخواهد شد؛ چرا که قیمت این محصول بسیار بالاتر از تبلت کوچک اپل خواهد بود. بنابراین جایگزینی آن‌ها با یکدیگر، اقدامی غیرمنطقی به حساب می‌آید.

نسل کنونی آیپد مینی در سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد و تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی‌‎اش دارد. این تبلت از نمایشگر بزرگ‌تر 8.3 اینچی با حاشیه‌های نسبتاً کم بهره می‌برد و به‌جای دکمه هوم، تاچ آیدی آن درون دکمه پاور تعبیه شده است.

آیپد مینی

این تبلت کوپرتینویی‌ها همچنین از پورت USB-C بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از شبکه 5G در نسخه سلولار است. این دستگاه در نسخه پایه با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 499 دلار قیمت دارد.

در‌حال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی آیپد مینی نداریم، اما انتظار می‌رود با طراحی مشابه با نسل کنونی روبه‌رو شویم و تنها سخت‌افزار آن بهبود پیدا کند. باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره این محصول در ماه‌های آینده باشیم.

 

 

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما