زیباترین و سریع ترین ماشین پلیس های جهان + عکس

پلیس کدام کشور مجهز به زیباترین و سریعترین خودرو برای تعقیب خلافکاران است؟

زیباترین و سریع ترین ماشین پلیس های جهان + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰، هر چند خلافکاران سعی دارند سریعتر از پلیس فرار کنند اما پلیس برای غلبه بر آنها باید سریعتر باشد.

داشتن ناوگانی از ماشین‌های سریع و قدرتمند می‌تواند در تعقیب و گریز خلافکاران موثر باشد. اما کدام نیروی پلیس در جهان به چنین خودروهایی مجهز است و زیباترین و در عین حال قدرتمندترین و سریعترین خودروها را در اختیار دارد؟

 

خودرو Nissan GT-R ماشین پلیس ژاپن

AA15FKjB

زندگی برای جنایتکاران استان توچیگی ژاپن سخت شده است. در واقع، پلیس محلی یک نیسان GT-R در سال ۲۰۱۸ دریافت کرد. زیر کاپوت یک موتور ۳.۸ لیتری توئین توربو ۶ سیلندر با ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۶۳۲ نیوتن متر گشتاور تعبیه شده و قدرت از طریق گیربکس شش سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. داده‌های رسمی از شتاب صفر تا صد ۲.۸ ثانیه‌ای صحبت کرده‌اند. حداکثر سرعت این ماشین پلیس ژاپنی ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.

 

خودرو Lykan HyperSport ماشین پلیس امارات

AA15Fvi7

در امارات یکی از منحصر به فردترین ابرخودروهای جهان وجود دارد. تنها ۷ دستگاه خودرو Lykan HyperSport که بیشتر به خاطر بازی در Fast & Furious 7 شناخته می‌شود، به ارزش۲.۵ میلیون یورو در جهان تولید شد و یکی از آنها در اختیار پلیس ابوظبی قرار گرفت. قدرت خودرو ۷۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر (و بالاتر از همه حداکثر سرعت ۳۹۵ کیلومتر در ساعت) برای گشت زنی ایمن در تمام خیابان‌های پایتخت خاورمیانه کافی است.

 

خودرو پورشه ۹۱۱ ماشین پلیس اتریش

AA15FPLc

پلیس اتریش تنها چند ماه از پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۱ در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی استفاده کرد. رنگ این ماشین سفارشی سازی شده بود و برای گشت زنی در بزرگراه از آن استفاده می‌شد.

 

 

خودرو Alpine A110 ماشین پلیس فرانسه

AA15FRPm

چند ماهی است که ناوگان پلیس فرانسه با ۲۶ دستگاه خودرو Alpine A110 مجهز شده است. این خودروی اسپرت جمع و جور جایگزین رنو مگان RS می شود و می تواند روی یک موتور۱.۸ توربو با ۲۵۲ اسب بخار حساب کند که در ترکیب با وزن تنها ۱۱۰۰ کیلوگرم، به خودروی اسپورت اجازه می دهد در ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بپیماید و به سرعت ۲۵۰ کیلومتر برسد.

 

خودرو فراری ۴۵۸ اسپایدر؛ ماشین پلیس ایتالیا

AA15FaTO

پلیس میلان می‌تواند با ناقضان قانون با خودرو فراری 458 اسپایدر خاص که قادر به رسیدن به قدرت 570 اسب بخار است، مبارزه کند. هرچند این خودرو به درستی تغییر شکل یافته و برای پلیس بهینه سازی شده، اما تاکنون هرگز از آن برای تعقیب و گریز با سرعت بالا یا سایر فعالیت‌های فوری استفاده نشده است.

 

خودرو آئودی R8 ماشین پلیس امارات

AA15FPLq

امارات متحده عربی بهشتی برای خودروهای سوپراسپرت است و پلیس باید لزوماً خود را با آن سازگار کند. یکی از این خودروها آئودی R8 است که مجهز به موتور قدرتمند 5.2 V10 با قدرت ۶۲۰ اسب بخار بوده و می‌تواند به سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت برسد.

 

 

خودرو لامبورگینی هوراکان LP610-4 ماشین پلیس ایتالیا

AA15FaTQ

لامبورگینی هوراکان پلیس ایالتی نه تنها برای تعقیب، تصادف یا عملیات گشت زنی استفاده می‌شود، بلکه برای خدمات و عملیات ویژه در شرایط اضطراری مانند حمل و نقل اعضای بدن استفاده می‌شود.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما