لنوو از یک چراغ مطالعه عجیب با وبکم 4K و امکان شارژ بی‌سیم گوشی رونمایی کرد

در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station withً...

لنوو از یک چراغ مطالعه عجیب با وبکم 4K و امکان شارژ بی‌سیم گوشی رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station with Webcam آغاز کرده است. این چراغ مطالعه برای کسانی طراحی شده است که فضای میز یا کار محدودی دارند و به‌عنوان یک وب‌کم، نور قابل‌تنظیم، شارژر بی‌سیم Qi و یک هاب عمل می‌کند.

 

قابلیت‌های چراغ مطالعه لنوو

Go Desk Station with Webcam

ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است. وب‌کم دستگاه می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را استریم کند و ویژگی‌های آن شامل فوکوس و کادربندی خودکار با میدان دید قابل‌تنظیم، همراه با تنظیم خودکار نور محیط از طریق نور میز داخلی می‌شود.

چراغ رو‌میزی دستگاه لنوو روی یک بازو سوار شده است که می‌توان ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کرد و تقریباً می‌تواند در هر جهتی قرار گیرد تا چهره یا اشیای روی میز شما را روشن کند. کاربران می‌توانند برای مطابقت با محیط خود از سه گزینه دمای رنگ آن استفاده کنند که شامل 3,000K (سفید زرد)، 4500K (سفید سرد) و 6500K (نور روز) می‌شود. همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد.

دستگاه عجیب لنوو

همان‌طور که گفتیم، این دستگاه به‌عنوان یک هاب همه‌کاره نیز عمل می‌کند. برای شروع، یک ورودی برق 135 واتی USB-C با یک درگاه 65 واتی USB-C برای شارژ لپ‌تاپ در آن وجود دارد. همچنین دارای یک پد شارژ 15 واتی سازگار Qi برای گوشی‌های موبایل، یک پورت USB Type-C 20 واتی، دو پورت USB Type-A 3.1 و یک خروجی HDMI 2.0 برای نمایشگرهای خارجی با پشتیبانی از وضوح 4K است.

قیمت Go Desk Station with Webcam

CES 2023

دستگاه Go Desk Station with Webcam در ماه مارس 2023 با قیمت 329 دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین وب‌کم این دستگاه نیز در همان زمان به‌طور جداگانه وارد بازار خواهد شد که 150 دلار قیمت دارد. نمایشگاه CES 2023 از 5 ژانویه آینده (15 دی) آغاز می‌شود و تا 8 ژانویه (18 دی) طول خواهد کشید.

 

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما