دستاوردها و تجربیات نوآورانه دانش شناختی ارائه شد

سمپوزیوم مشترک در علوم شناختی با هدف ترویج و ارتقای دانش و فناوری های شناختی برگزار شد.

دستاوردها و تجربیات نوآورانه دانش شناختی ارائه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از ایرنا، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور ترویج، توسعه و ارتقای دانش علوم شناختی و ایجاد شبکه تعاملات بین دانشگاهی سمپوزیوم مشترک در علوم شناختی با حضور سید کمال خرازی مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امور توسعه علوم شناختی در موسسه آموزش عالی علوم شناختی برگزار شد.

در این رویداد علمی و تخصصی موضوعات و مباحثی همچون علوم اعصاب محاسباتی، شناخت و فرآیندهای عالی ذهن، توانبخشی شناختی -عصبی، هیجان، انگیزه و رفتار در علوم شناختی و فناوری های نوین در علوم شناختی از جمله نقشه برداری مغز و روش های تحریک مغز توسط اساتید و محققان ارایه و تشریح شد و چند تن از متخصصان نیز پیرامون مطالعات کارکردی تصویر برداری عصبی، اختلالات روانشناختی و روانپزشکی سخنرانی کردند.

خرازی مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امور توسعه علوم شناختی در این گردهمایی مشترک که شماری از دانشجویان، پژوهشگران و محققان شرکت داشتند بر اهمیت دانش علوم شناختی در تعاملات بین دانشگاهی وتوسعه فن آوری ها و محصولات فناورانه شناختی برای گسترش فعالیت های تحقیقاتی تاکید کرد.

در ادامه این گردهمایی علمی، آموزشی و تخصصی دانشجویان و محققان گزارشی از فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه های مختلف دانش علوم و فن آوری های شناختی ارائه و هجده پوستر نیز برای انتخاب و اهدای جایزه عرضه شد.

سمپوزیوم مشترک در علوم شناختی با همکاری موسسه آموزش عالی علوم شناختی، پژوهشکده دانش های بنیادی و دانشکده فناوری های نوین علوم پزشکی تهران برگزار شد.

 

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما