The Last of Us Part 3 در راه است، ادعای افشاگر دنیای سینما

یک افشاگر مشهور سینما مدعی شده که The Last of Us Part 3 بازی بعدی نیل دراکمن خواهد بود. این چیزی است که چند ساعت پیش، توسط افشاگر معتبر فیلم ViewerAnon در توییتر منتشر شده است.

The Last of Us Part 3 در راه است، ادعای افشاگر دنیای سینما

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، این افشاگر دنیای فیلم همچنین در مورد اعتبار خود در مورد فاش کردن بازی‌ها به جای فیلم، حرفی برای گفتن داشت. علاوه بر این، ViewerAnon ادعا کرد که سری Uncharted توسط استودیو دیگری مدیریت خواهد شد. همچنین او گفته که The Last of Us بعدی با جالت چند نفره از راه خواهد رسید. هفته گذشته نیز گزارش شد که سری Uncharted در حال راه اندازی مجدد است.

مطمئنا این سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان به خبرهای افشا شده از سوی ViewerAnon اعتماد داشت یا خیر، او پیش از این هم خبرهایی در مورد بازی‌ها، از جمله ادامه‌ی سری بازی CRASH BANDICOOT و غیره داشته است. اما به هر حال با توجه به غیررسمی نبودن این خبرها بهتر است با کمی احتیاط آنها را قبول کرد.

The Last of Us Part II در ژوئن 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این عنوان مورد تحسین منتقدان گرفت و از آن زمان تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است. در ادامه بخشی از نقد منتشر شده از سوی wccftech را می‌بینیم:

هیچ بازی دیگری بر روی پلی استیشن 4 وجود ندارد که بتواند تاریک بودن آنچه Naughty Dog با این تجربه خلق کرده را به تصویر بکشد، به جز اولین بازی The Last of Us. این یک روایت دلخراش است که می‌تواند شما را با این پیام درگیر کند که این دنیا برای هیچ کس عادلانه نیست. از نظر منتقدان، The Last of Us Part II یکی از بهترین قطعات بازی‌های سینمایی است که تا کنون ساخته شده است، اما آخرین ساخته‌ی Naughty Dog برای آن نسل کنسول ممکن است اشک شما را دربیا‌ورد.

The Last of Us Part I Remake در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند) برای PC منتشر خواهد شد. از سوی دیگر، مجموعه تلویزیونی آن نیز از 15 ژانویه 2023 (25 دی) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما