انتشار لیست قدرتمندترین گوشی‌های ماه نوامبر ۲۰۲۲

بنچمارک محبوب انتوتو به تازگی لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است.

انتشار لیست قدرتمندترین گوشی‌های ماه نوامبر ۲۰۲۲

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،انتوتو بدون شک یکی از محبوب‌ترین ابزار‌های بنچمارک در دنیا بوده و امتیازی را برای عملکرد گوشی‌های متفاوت تعیین می‌کند. این بنچمارک در هر ماه، لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار را منتشر کرده و اکنون نیز شاهد انتشار لیست مربوط به ماه نوامبر ۲۰۲۲ هستیم. در ادامه، با ما همراه باشید تا با قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان آشنا شویم.

 


 

این لیست توسط میانگین نتایج دریافت شده از دستگاه‌ها بین ۱ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۰ تا ۲۹ آذر ۱۴۰۱) تهیه شده و در آن از جدیدترین نسخه بنچمارک انتوتو، یعنی AnTuTu V9 استفاده شده است. گوشی ایسوس راگ فون 6، موفق شده تا با میانگین امتیاز ۱٫۱۱۷٫۹۶۸، به صدر این جدول برسد و در مقام‌های دوم و سوم نیز به ترتیب شاهد حضور گوشی‌های ایسوس راگ فون 6 پرو و ‌ذن‌فون 9 هستیم که میاگین امتیازات ۱٫۱۱۰٫۰۸۲ و ۱٫۰۸۶٫۱۹۷ را دریافت کرده‌اند. چیپست به کار رفته در تمامی این گوشی‌ها، کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بوده و به نظر می‌رسد که گوشی‌های ایسوس نیز از لحاظ عملکرد با این چیپست عالی بوده‌اند.

در مقام چهارم، گوشی شیائومی 12T پرو قرار گرفته که میانگین امتیاز آن، معادل ۱٫۰۶۴٫۸۴۱ است.  پس از این گوشی، نوبیا رد مجیک 7 مقام پنجم را به خود اختصاص داده که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول استفاده کرده و میانگین امتیاز آن نیز ۱٫۰۵۱٫۶۵۰ است.

شیائومی بلک شارک 5 پرو که یک محصول گیمینگ است؛ با میانگین امتیاز ۱٫۰۲۶٫۷۰۴ در مقام ششم قرار دارد و پس از آن، شاهد موتورولا اج 30 پرو با امتیاز ۱٫۰۰۵٫۹۲۰ در مقام هفتم هستیم. در سه رتبه پایانی این لیست، گوشی‌ ویوو X80 با میانگین امتیاز ۱٫۰۰۳٫۳۱۴ در مقام هشتم قرار داشته و موتورولا اج X30 با امتیاز ۹۸۸٫۶۲۷ و سامسونگ گلکسی فولد 45G با امتیاز ۹۸۳٫۳۵۴ نیز مقام‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

تمامی گوشی‌های این لیست به جز ویوو X80، از چیپست‌های ساخته شده توسط کوالکام استفاده می‌کنند. چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، عملکرد تحسین برانگیزی در این بنچمارک داشته؛ اما نسخه پیشین آن یعنی اسنپدراگون 8 نسل اول نیز همچنان از عملکرد خوبی برخوردار است. مسلما به دلیل استفاده اکثر این گوشی‌ها از چیپست‌های مشابه، تفاوت چندان میان میانگین امتیازات آنها وجود ندارد.

درباره لیست قدرتمندترین گوشی‌های ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، گوشی‌های دیده شده در این لیست در بخش تجربه کاربری و عملکرد در دنیای واقعی نیز همین‌قدر عالی هستند؟

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما