سامسونگ همچنان پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند اروپا در سه‌ماهه اول 2024

اقتصاد ۱۰۰ - طبق آخرین آمارهای مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint سامسونگ در سه‌ماهه اول سال 2024 بزرگترین برند گوشی‌های هوشمند در اروپا بوده و 32٪ از سهم بازار را در اختیار گرفت و توانست فروش این شرکت را نسبت به سه‌ماهه اول سال 2023 به میزان 7٪ افزایش دهد.

سامسونگ همچنان پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند اروپا در سه‌ماهه اول 2024

به گزارش گروه دانش و فناوری، اما در عین حال، میزان افزایش فروش سامسونگ کمتر از میزان افزایش کلی بازار گوشی‌های هوشمند در اروپا بوده است که 10٪ است. به عبارت دیگر، اگرچه سامسونگ رشد فروش داشته، اما این رشد کمتر از رشد کلی بازار بوده است.

همچنین، فروش سامسونگ نسبت به سه‌ماهه اول سال 2023 به میزان 7٪ افزایش یافته است. به عبارت دیگر، اگرچه سامسونگ رشد فروش داشته، اما این رشد کمتر از رشد کلی بازار بوده است. برای اولین بار در دو سال گذشته، این شرکت کره‌ای توانست جایگاه اول خود را در مناطق مرکزی و شرقی اروپا از شیائومی پس بگیرد.

آمار فروش سامسونگ در سه‌ماهه اول سال 2024

اپل 25٪ از سهم بازار گوشی‌های هوشمند اروپا را در اختیار داشت که دو درصد کمتر از سال گذشته بود. این به این معناست که فروش آیفون امسال کاهش داشته، در حالی که فروش سامسونگ افزایش یافته است. انتظار می‌رود که فروش آیفون تا زمان عرضه آیفون 16 در سه‌ماهه چهارم 2024 همچنان کاهش یابد. طبق گزارش‌های موجود، گوشی گلکسی S24 با استقبال خوبی از سوی مشتریان اروپایی مواجه شده است.

آمار فروش سامسونگ در سه‌ماهه اول سال 2024

 

فروش شیائومی نسبت به سال گذشته 11٪ افزایش داشت و سهم بازار کلی آن در بازار گوشی‌های هوشمند اروپا 18٪ بود که قابل توجه است. با این حال، برندهای Honor و Realme بیشترین رشد را نشان دادند. فروش Honor با 67٪ افزایش به سهم بازار 4٪ رسید و فروش Realme نیز با 59٪ افزایش به سهم بازار 4٪ دست یافت.

سایر برندها به طور کلی 18٪ از سهم بازار را در اختیار داشتند. از سه‌ماهه دوم 2020، به دلیل مشکلات پتنتی با نوکیا، فروش OnePlus و OPPO به شدت کاهش یافته و از رتبه‌بندی پنج برند برتر خارج شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما رای "منفی" کدام کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما