سری گلکسی S23 سامسونگ از فیلمبرداری 8K و 30fps پشتیبانی می‌کند

تاریخ عرضه گلکسی S23 سامسونگ نزدیک است و با طبیعی است که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، شایعات بیشتری از خبرگزاری‌های مختلف درز کند. درست است که رسالت ما در سخت‌افزارمگ انتشار اخبار تایید شده است اما این مورد به‌حدی هیجان‌زده‌مان کرده که دل‌مان نیامد منتشر نکنیم. حتی تصور وجود چنین آپشنی نیز لذت‌بخش است. آخرین نکته‌ای که از از یک منبع قابل اعتماد در مورد مورد سری جدید سامسونگ آمده این است که سری گلکسی S23 سامسونگ از فیلمبرداری 8K و 30fps پشتیبانی می‌کند.

سری گلکسی S23 سامسونگ از فیلمبرداری 8K و 30fps پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،در توییت اخیر اکانت Ice Universe اعلام شده که سری گلکسی S23 سامسونگ از فیلم‌برداری 8K@30fps پشتیبانی می‌کند. هرچند که ما قبلاً بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر را دیده‌ایم که ویدیوهای 30 فریم در ثانیه با وضوح 4320p ضبط می‌کنند، اما نکته جالب توجه این داستان آنجاست که این اولین گوشی سامسونگ است که از این موضوع پشتیبانی می‌کند. هرچند که صرفا پشتیبانی از این امکان کافی نیست و باید امیدوار باشیم که سامسونگ با ارائه‌های حافظه‌های ذخیره‌سازی خود سخاوتمند باشد و امکان ضبط طولانی‌مدت این ویدیوها را ممکن کند. زیرا ویدیوهای 8K فضای زیادی را اشغال می‌کنند.

هرچند که تفاوت بین 30 و 24 فریم در ثانیه ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما قطعاً به‌راحتی می‌توان آن را به صورت بصری مشاهده کرد. همچنین، منبع اطلاعات مورد نظر ما تنها از گوشی «S23» در این خبر اشاره کرده که به این معنی است که کل خط تولید این سری به‌روزرسانی خواهد شد، که با توجه به اینکه گلکسی اس 23 وانیلی گوشی کوچکی خواهد بود، پشتیبانی از آن را کمی چشمگیرتر می‌کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما