چیزی به رونمایی سامسونگ گلکسی A14 5G نمانده است

چند وقتی است که خبرهایی در مورد سامسونگ گلکسی A14 5G به بیرون درز می‌کند، اما سامسونگ به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود که این غول فناوری کره‌ای گلکسی A14 5G را به زودی رونمایی کند. زیرا در حال حاضر صفحه پشتیبانی این گوشی هوشمند در وب‌سایت رسمی هندی این شرکت فعال شده است. بنابراین به نظر می‌رسد که چیزی به رونمایی سامسونگ گلکسی A14 5G نمانده است.

چیزی به رونمایی سامسونگ گلکسی A14 5G نمانده است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از  سخت افزارمگ،صفحه پشتیبانی گلکسی A14 5G در وب‌سایت سامسونگ شامل هیچگونه مشخصاتی نمی‌شود. اما کد مدل SM-A146B/DS تایید می‌کند که این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

براساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌است، سامسونگ گلکسی A14 5G دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FullHD+ LCD، تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی است.

براساس رندرهایی که تا کنون از گلکسی A14 5G منتشرشده، از دیگر ویژگی‌های گلکسی A14 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت در حاشیه کناری و ادغام‌شده با دکمه پاور، اتصال 5G ،GPS ،Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 5.2 و پورت USB Type-C اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. این دستگاه اندروید 13 را بدون نسخه اجرا می‌کند و دارای 4 گیگابایت رم داخلی است. با این حال، از آنجاییکه که گلکسی A14 5G در گیک‌بنچ با تراشه‌های مختلف دیده شد، انتظار می‌رود که دو نسخه داشته باشد.

علاوه‌براین، این گوشی پیش‌تر در وب‌سایت صدور گواهینامه BIS و Wi-Fi Alliance نیز رویت شد. در وب‌سایت بلوتوث SIG، شماره مدل‌های مختلف این گوشی لیست شده که هر کدام مربوط به بازارهای خاصی نظیر کانادا، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا هستند. این وب‌سایت جزئیات بیشتزی از گوشی مذکور ارائه نمی‌دهد.

قدرت سخت‌افزاری گلکسی A14 5G با نام مدل SM-A146B توسط تراشه‌ی Exynos 1330 و نام مدل SM-A146P توسط تراشه‌ی Dimensity 700 تأمین می‌شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما