بررسی پرینتر کانن مدل MG2540s؛ اقتصادی در عین حال کارآمد

پرینتر مدل MG2540s، یکی از پرفروش‌ترین پرینترهای شرکت کانن در دیجی کالا به شمار می‌رود که از تکنولوژی چاپ رنگی جوهرافشان بهره می‌برد و سه کار پرینت، کپی و اسکن کردن را به خوبی انجام می‌دهد. این محصول به واسطه‌ی قابلیت‌های بسیار خوب و قیمت مناسبش مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

بررسی پرینتر کانن مدل MG2540s؛ اقتصادی در عین حال کارآمد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجی کالامگ،این پرینتر پرفروش کانن از پلاستیک بسیار باکیفیتی ساخته شده که در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد. طراحی این محصول بسیار جمع‌وجور است و با ابعاد ۱۴۵ × ۳۰۶ × ۴۲۶ میلی‌متری می‌تواند یک گزینه‌ی ایده آل برای میزهای کار کوچک باشد. Pixma MG2540S دو مخزن سینی در بخش جلویی و بخش عقبی دارد که هنگام استفاده باید آن‌ها را باز کرد. سینی جلویی ظرفیت قرار گرفتن حدود ۶۰ برگه را دارد. وزن این پرینتر نیز حدود ۳.۵ کیلوگرم است که به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. در پشت این محصول نیز پورت‌ پاور و USB-B به چشم می‌خورد.

پرینتر چند کاره کانن مدل MG2540s، از دو کارتریج سیاه‌ و سفید و رنگی بهره می‌برد، بنابراین کاربران می‌توانند برای چاپ ۱۸۰ صفحه سیاه و سفید و ۱۸۰ صفحه رنگی از این محصول استفاده کنند. این چاپگر همانطور که اشاره شد، یک محصول سه کاره است و می‌تواند علاوه بر چاپ کردن، به اسکن و کپی کردن فایل‌ها نیز بپردازد. پرینتر کانن همچنین مجهز به سیستم کارتریج Fine برای چاپ باکیفیت عکس‌ها و اسناد نیز است.

کارتریج‌های Fine در مقایسه با کارتریج‌های معمولی صفحات بیشتری را با جوهر کمتر چاپ می‌کنند که این موضوع از لحاظ اقتصادی برای شما بهتر است و تا ۳۰ درصد در مصرف هر صفحه صرفه‌جویی خواهد شد. این محصول از تکنولوژی چاپ جوهر افشان برای چاپ صفحات مختلف بهره می‌برد؛ به همین دلیل برای چاپ اسناد با تصاویر زیاد و عکس‌هایی با کیفیت بالا گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود. همچنین باید اشاره کرد که این دسته از پرینترها توانایی بهتری در ادغام‌سازی رنگ‌ها و ارائه تنوع رنگی نسبت به پرینترهای لیزری دارند.

پرینتر کانن مدل MG2540s

پرینتر اقتصادی کانن مدل MG2540s، هیچ ویژگی اضافی یا روش اتصال دیگری به جز کابل USB ندارد. این دستگاه همچنین از فناوری اتصال به Wi-Fi پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توان از قابلیت چاپ فضای ابری و چاپ از طریق گوشی هوشمند استفاده کرد. اگر این پرینتر مجهز به اتصال بی‌سیم بود، مسلماً می‌توانست نظر کاربران بسیاری بیشتری را به خود جلب کند. روی بدنه‌ی این محصول یک نمایشگر LED نیز تعبیه شده که وضعیت چاپ فایل‌ها و خطاهای احتمالی را به اطلاع کاربران می‌رساند.

پرینتر PIXMA MG2540 وضوح چاپ ۶۰۰ در ۴۸۰۰ dp را ارائه می‌دهد و این در حالی است که وضوح اسکن آن ۱۲۰۰ در ۶۰۰ dp است. یکی بزرگ‌ترین نقاط ضعف این محصول سرعت چاپ کند آن است که می‌تواند در یک دقیقه ۴ صفحه رنگی و ۸ صفحه‌ی سیاه و سفید را به چاپ برساند و همچنین توانایی چاپ بدون حاشیه و دو رو را نیز ندارد. mg2540s اگرچه سرعت چاپ کندی دارد، اما پیوسته و باکیفیت چاپ می‌کند و برگه‌های تک رنگ را با سرعتی در حدود ۶-۷ صفحه در دقیقه به چاپ می‌رساند که برای استفاده‌های خانگی و روزمره بسیار مناسب است. این دستگاه در هنگام چاپ  بسیار بی‌سروصدا به انجام فعالیت خود می‌پردازد و متون چاپ شده به خصوص از نظر ظاهری صاف و شفاف هستند.

چاپ رنگی نیز در این محصول بسیار کند صورت انجام می‌شود و حتی اگر در حال چاپ کردن عکس نباشید، این پرینتر بیشتر از دو صفحه را نمی‌تواند در یک دقیقه به شما تحویل دهد. اما به غیر از این موضوع، عکس‌ها و فایل‌های رنگی چاپ شده دقت بسیار بالا و جزئیات واضحی دارند. بازتولید رنگ دستگاه کپی و اسکنر این پرینتر کانن، بسیار نزدیک به نسخه اصلی و اسکنرهای سایر چاپگرهای ارزان‌قیمت است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما