موتورولا اج 50 فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) با دو پردازنده مختلف معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی جدید موتورولا با نام موتورولا اج 50 فیوژن رسما معرفی شد. این گوشی در بازارهای مختلف با دو پردازنده متفاوت از کوالکام یعنی اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 7s نسل 2 در دسترس خواهد بود.

موتورولا اج 50 فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) با دو پردازنده مختلف معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،موتورولا رویداد جهانی را برای معرفی سری گوشی‌های هوشمند Edge 50 یعنی Edge 50 Pro ،Edge 50 Fusion و Edge 50 Ultra برگزار کرد. 

این گوشی در بازارهای مختلف با پردازنده‌های متفاوت (اسنپدراگون 6 نسل 1 یا اسنپدراگون 7s نسل 2) در دسترس خواهد بود. 

نسخه ای از موتورولا Edge 50 Fusion که وارد بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا می‌شود به چیپست Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام مجهز شده و دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی P-OLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی است.

موتورولا اج 50 فیوژن

از سوی دیگر، نسخه موجود در بازارهای آمریکای لاتین از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام و صفحه نمایش 6.7 اینچی P-OLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. به جز نمایشگر و پردازنده، سایر مشخصات در هر دو مدل یکسان هستند.

به این معنا که هر دو حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 68 واتی انرژی می‌گیرند. موتو Edge 50 Fusion اندروید 14 را در قالب رابط کاربری Hello UX اجرا کرده و از تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی و ویژگی Smart Connect برای تداوم اتصال با رایانه‌های شخصی Lenovo پشتیبانی می‌کند.

برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو تعبیه شده و در پنل پشت نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-700C) با لرز‌ش‌گیر OIS به همراه یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی (دو کاربره هم به عنوان فوق عریض هم ماکرو) قرار گرفته است. لازم به ذکر است که رنگ‌های نمایشگر و دوربین موتو اج 50 فیوژن توسط پنتون (Pantone) تایید شده و گواهی IP68 به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار کمک می‌کند.

قیمت موتورولا اج 50 فیوژن

در حال حاضر، موتو اج 50 Fusion با قیمت 349 یورو و در رنگ‌های آبی، صورتی و آبی روشن وارد بازار اروپا شده است. این گوشی به زودی در سایر بازارها نیز موجود خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما