طراحی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا رسما تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید گوشی تاشو موتورولا به تازگی در یک بیلبورد تبلیغاتی رسمی دیده شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

طراحی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،گوشی تاشو موردانتظار موتورولا که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نام دارد در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد. تا به امروز، جزئیات کامل مشخصات فنی این محصول پرمیوم فاش شده است. به علاوه، طراحی گوشی موتورولا در رندرهای مختلفی دیده شده است که آن را از همه زوایا نشان می‌دهند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا به تازگی طراحی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را تایید کرده است. 

طبق این گزارش، موتورولا در شهر صوفیه بلغارستان بیلبورد تبلیغاتی را قرار داده است که طراحی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، نسخه قرمزرنگ گوشی تاشو موتورولا در این بیلبورد دیده می‌شود که انتظار می‌رود با دو رنگ دیگر همراه شود. ویژگی اصلی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی خواهد بود که دوربین‌های پشتی را در خود جای می‌دهد. متاسفانه در این تصویر هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی تاشو موتورولا نشده است. 

شایان ذکر است که همراه با رونمایی از موتورولا ریزر ۴۰ اولترا، شاهد معرفی نسخه مقرون به صرفه این گوشی موسوم به موتو ریزر ۴۰ نیز خواهیم بود که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، اندروید ۱۳ و شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد. 

مشخصات فنی احتمالی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

براساس شایعات مختلف، گوشی تاشو پرمیوم موتورولا از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. نمایشگر کاور دستگاه نیز از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده موتورولا ریزر ۴۰ اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

انرژی موردنیاز موتورولا ریزر ۴۰ اولترا توسط باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین گوشی شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود و وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد با برچسب قیمتی بین ۱۱۶۹ تا ۱۱۹۹ یورو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما