تاریخ رونمایی از آی او اس ۱۸ معلوم شد

اقتصاد ۱۰۰ - اپل ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ از سیستم عامل آی او اس ۱۸ رونمایی خواهد کرد.

تاریخ رونمایی از آی او اس ۱۸ معلوم شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،  اپل هم زمان با کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2024 از جدیدترین سیستم عامل خود رونمایی می‌کند و سپس ۱۴ ژوئن آن را رسما عرضه خواهد کرد.

در این رخداد منتظر رونمایی از آیپد او اس ۱۸ و نسخه‌های جدید مک او اس، تی و ی او اس، واچ او اس و ویژن او اس{برای هدست مجازی} خواهیم بود.

اپل کنفرانس WWDC را مانند سال‌های گذشته به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد، اما توسعه دهندگان و دانشجویان می‌توانند در یک رویداد ویژه در اپل پارک در تاریخ ۱۰ ژوئن شرکت کنند و مراسم اصلی را از نزدیک تماشا کنند، با اعضای تیم اپل ملاقات کنند و در فعالیت‌های ویژه شرکت کنند. با این حال، تعداد حضوری‌ها محدود خواهد بود و جزئیات آن را در این لینک پیدا کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

در غیر این صورت، بدیهی است که رویداد آنلاین برای همه رایگان است.

در بیانیه رسمی مطبوعاتی آمده است که اپل به توسعه دهندگان "دسترسی منحصر به فرد به کارشناسان اپل و همچنین بینشی در مورد ابزارها، چارچوب‌ها و ویژگی‌های جدید" را در طول رویداد ارائه می دهد تا به آنها در ارتقای برنامه‌ها و بازی‌های خود کمک کند.

جلسات ویدیویی و "فرصت هایی برای تعامل با طراحان و مهندسان اپل و ارتباط با جامعه توسعه دهندگان در سراسر جهان" نیز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما