چین فروش تاکسی های پرنده را آغاز کرد

اقتصاد ۱۰۰ - در یک جنبش نوآورانه، شرکت چینی EHang، سازنده خودروهای برقی با توانایی پرواز عمودی (eVTOL)، فروش تاکسی های پرنده مدل EH216-S خود را در بازار آنلاین فروشگاهی Alibaba، به نام بازار تائوبائو، آغاز کرد.

چین فروش تاکسی های پرنده را آغاز کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،این محصول با قیمت 2.39 میلیون یوان (معادل 332 هزار دلار آمریکا)، به عنوان یک نقطه عطف مهم در حوزه حمل و نقل شهری و تحولی نوین در دنیای هواپیماهای بدون خلبان محسوب می‌شود

EHang EH216-S با انجام بیش از 42 هزار پرواز آزمایشی موفق در بیش از 14 کشور، توانسته است توجه و تحسین فراوانی را به خود جلب کند. این محصول به عنوان اولین eVTOL دارای گواهینامه هوایی جهانی از سوی اداره هواپیمایی شهروندی چین (CAAC) معرفی شده که ایمنی و اعتماد به آن را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی EH216-S شامل سرعت بالای 130 کیلومتر در ساعت، سرعت کروز 100 کیلومتر در ساعت و بیشینه ارتفاع 3 هزار متر است. این محصول با برد 30 کیلومتر و زمان پرواز 25 دقیقه، همراه با زمان شارژ 120 دقیقه، ارایه بهره‌وری و راحتی بی‌نظیری را برای رفت‌وآمد شهری فراهم می‌کند.

EHang انواع کاربردهای متنوعی برای EH216-S پیش‌بینی می‌کند که شامل خدمات تاکسی هوایی و گردشگری هوایی تا اتوبوس‌های فرودگاهی و حمل و نقل بین جزایر می‌شود.

 

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما