رونمایی از اینفینیکس نوت 40 (Infinix Note 40) و نوت 40 پرو فورجی (Note 40 Pro)

اقتصاد ۱۰۰ - بالاخره پس از افشاگری‌ها و تبلیغات مختلف، کمپانی اینفینیکس از گوشی‌های جدید خود یعنی اینفینیکس نوت 40 و اینفینیکس نوت 40 پرو فورجی در کشور مالزی رونمایی کرد.

رونمایی از اینفینیکس نوت 40 (Infinix Note 40) و نوت 40 پرو فورجی (Note 40 Pro)

به گزارش گروه دانش و فناوری، سری نوت 40 اینفینیکس امروز در مالزی عرضه شد. این مجموعه از چهار گوشی پایه، پرو، پرو فایوجی و پرو پلاس فایوجی تشکیل شده است. مدل‌های پایه و پرو در واقع جانشین گوشی‌های نوت 30 و نوت 30 پرو از سال 2022 هستند. شایان ذکر است که اینفینیکس در هر چهار مدل از زبان طراحی یکسانی استفاده کرده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت دو مدل پایین‌تر این سری در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی‌های اینفینیکس Note 40 و اینفینیکس Note 40 Pro 4G هر دو دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، حداکثر روشنایی 1300 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی هستند. زیر هر دو نمایشگر، جهت حفظ امنیت کاربران، یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و تنها تفاوتی که میان این دو می‌توان دید در طراحی است؛ چرا که نمایشگر مدل پایه کاملا تخت و نمایشگر مدل پرو دارای لبه‌های خمیده و منحنی است.

مشخصات اینفینیکس نوت 40

با این حال، سایر عناصر طراحی میان هر دو گوشی مشترک بوده و هم در مدل پایه و هم در مدل پرو شاهد به کارگیری یک قاب تخت با یک ماژول دوربین مربعی شکل هستیم. داخل این ماژول، در هر دو گوشی، سه سنسور به همراه یک LED Active Halo قرار گرفته که نمایش نور آن بسته به تماس‌های دریافتی، اعلان‌ها، نشانگر شارژ و موارد دیگر تغییر می‌کند.

تنظیمات این دوربین سه‌گانه در نسخه پایه شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی می‌شود. در Infinix Note 40 Pro نیز از همان دوربین اصلی با لرزش‌گیر و تثبیت‌کننده تصویر OIS استفاده شده و در کنار آن یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی دیگر قرار داده شده است. دوربین سلفی در هر دو گوشی 32 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌توان به پردازنده هلیو G99 Ultimate مدیاتک، 8 گیگابایت رم (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت از طریق رم مجازی)، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ 45 واتی (نوت 40) و 70 واتی (نوت 40 پرو فورجی) و شارژ بی‌سیم 20 واتی اشاره کرد.

قیمت اینفینیکس Note 40 از 199 دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت اولیه برای نسخه پرو 259 دلار تعیین شده است. این دو گوشی از فردا یعنی 19 مارس در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. توجه داشته باشید که قیمت‌ها بسته به منطقه بازار تغییر داشته و متفاوت خواهند بود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما