ماسک و کوک دعوا کنند، غافلان باور کنند؛ رفع سوءتفاهم پیرامون توییتر

ظاهراً ایلان ماسک و تیم‌ کوک به‌دنبال رفع سوءتفاهم های ایجادشده پیرامون توییتر و وضعیت نسخه‌ iOS هستند. همانطور که می‌دانید، ماسک اوایل هفته‌ جاری ادعا کرد که اپل تهدید کرده که ممکن است توییتر را از اپ‌استور حذف کند. او حتی از ایده‌ی ساخت یک گوشی اختصاصی برای رقابت با اپل نیز استقبال کرد. حالا پس‌ از ملاقات با تیم‌کوک، مدیرعامل اپل در دفتر مرکزی این شرکت، ایلان ماسک اعلام کرده که آنها در این جلسه، گفت‌وگوی خوبی با هم داشته‌اند.

ماسک و کوک دعوا کنند، غافلان باور کنند؛ رفع سوءتفاهم پیرامون توییتر

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،ایلان ماسک تا این لحظه هرگز اعلام نکرد که منبع اصلی مشکل اپل با اپلیکیشن توییتر چیست. اما یکی از مدیران سابق امنیت این شبکه‌ اجتماعی گفته بود که اپل در گذشته هنگام بررسی نسخه‌ iOS پلتفرم مذکور، مشکلات مختلفی را درمورد آن مطرح کرده‌است.

جالب اینجاست که ماسک در توییت‌های اخیر خود در این مورد که کوک به شکایت‌های اخیر او رسیدگی کرده است یا خیر، توضیحی ارائه نداد. مالک پرحاشیه توییتر علاوه‌بر مشکل اپ‌استور، به صف توسعه‌دهندگانی پیوست که منتقد کمیسیون 30 درصدی اپ‌استور در خرید‌های درون‌برنامه‌ای هستند. براساس شایعات، ماسک راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراکی توییتر بلو را نیز برای جلوگیری از پرداخت این هزینه‌ها، به‌تعویق انداخته‌است.

ایلان ماسک همچنین از تیم کوک به‌دلیل توقف انتشار تبلیغات در توییتر انتقاد کرد. او ادعا کرد که سازنده‌ آیفون بیشتر تبلیغات خود را در این پلتفرم اجتماعی متوقف کرده‌است. توییتر درحال‌حاضر تلاش می‌کند تا از عقب‌نشینی گسترده‌ی برندها نسبت به تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی، جلوگیری کند یا راهی جایگزین برای کسب درآمد مستقل این پلتفرم بیابد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما