فروش برخط خودروهای اموال تملیکی در انتظار تایید

وزیر اقتصاد گفت: فروش برخط خودروها در سامانه سازمان اموال تملیکی در انتظار تایید سازمان استاندارد است.

فروش برخط خودروهای اموال تملیکی در انتظار تایید

به گزارش اقتصاد100، سید احسان خاندوزی گفت: تحول در خرده فروشی برخط از این جهت حائز اهمیت است که پیش از این در خصوص  اتفاقات  و راه اندازی این سامانه  عدالت در اطلاع‌رسانی وجود نداشت.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت:  با راه اندازی این سامانه برخط از تاریک خانه فروش خرده فروشی عبور کرده ایم   و در  زیر نور افکن های بزرگ و پیش چشم مردم انبارهای کالا  برای فروش  و مزایده گذاشته می شود و همه مردم می توانند  مشارکت کنند و تصویر را ببنید و تمامی این اقدامات در رقابتی ترین و شفاف ترین حالت ممکن انجام می شود . 

او گفت:  در گذشته  این تحولات  در معدود سازمان هایی که فناوری پایه در آن  وجود داشت صورت  می گرفت  اما در  حال حاضر  این تحول در حوزه کالای کشور و در سازمانی که با بدنه عام مردم سر و کار دارد صورت گرفته است.

وی گفت:  در خصوص پرونده های خودرو و اموال  غیر منقول و  املاک‌  و مستغلات در مهر ماه خبر خوبی برای سازمان  از جهت فروش دارایی  غیر منقول  و دادن سند به صاحبان اراضی خواهیم داشت و اگر سازمان استاندارد تایید کند امکان فروش برخط خودروها برای هم وطنان فراهم می شود.

 همچنین  سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در آئین بهره‌برداری از انبارها و سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان اموال تملیکی گفت: تحول سازمان اموال تملیکی نمادی از تلاقی تحول‌خواهانه قوه مجریه و قوه قضائیه برای حل یک مشکل بر زمین‌مانده بوده که بسیاری از تجار، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب‌وکارها و مردم سال‌های سال با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: در طول سال های گذشته متاسفانه شاهد آن بودیم که حق فعالان اقتصادی، حق کالاها و زمان‌بندی‌ها آنها به هیچ عنوان رعایت نمی شد.

خاندوزی تاکید کرد: در حال حاضر به شرایطی رسیده‌ایم که حقوق کالاها و مساله نگهداری از آن‌ها مورد اهمیت قرار گرفته است. 

وزیر اقتصاد با بیان اینکه تحولی که در زمینه فروش خرده‌فروشی انبارهای اموال تملیکی رخ داده، بسیار حائز اهمیت است افزود: پیش از این اتفاق، تلاش‌های خوبی صورت گرفت، اما دولت و حاکمیت اعتمادی به این مساله نداشته که چه کیفیتی از کالاها نصیب چه گروه‌هایی خواهد شد.

خاندوزی همچنین تاکید کرد: منافع این سامانه با سرعت به خزانه‌داری باز خواهد گشت.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: این تحول به قدری مبارک است که می‌توانیم آن را به‌عنوان یک نقطه عطف در تعامل دولت با خانوارها و دولت با مردم یاد کنیم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما