افت قیمت خودروهای کوییک در یک شب/ جدول کامل ارزان‌ترین مدل‌ها

اقتصاد 100- افت قیمت خودروهای کوییک در بازار آزاد؛ کاهش ۵ تا ۱۰ میلیونی در یک شب برای مدل‌های مختلف این خودرو اقتصادی، توجه خریداران را به تغییرات جدید جلب کرده است.

افت قیمت خودروهای کوییک در یک شب/ جدول کامل ارزان‌ترین مدل‌ها
براساس جدیدترین قیمت‌ها در بازار آزاد، قیمت خودروهای کوییک کاهش محسوسی را تجربه کرده است. به طور خاص، مدل کوییک GXR L دنده‌ای ۱۴۰۴ تیپ ESC با رینگ فولادی، با کاهش ۵ میلیونی به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان عرضه شده است. همچنین، کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۴ با استاندارد ۸۵گانه، یک شبه ۱۰ میلیون کاهش یافته و اکنون با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

افت قیمت مدل‌های کوییک در بازار

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدل کوییک GXR L دنده‌ای ۱۴۰۳ تیپ ESC نیز کاهش ۵ میلیونی داشته و با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان معامله شده است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها در بازار، جدول زیر ارائه شده است.

قیمت بازار کوییک - اردیبهشت ۱۴۰۴

برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
کوییک GX L دنده‌ای ۱۴۰۴ - ESC صفر ۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GX L دنده‌ای ۱۴۰۳ - ESC صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GX H دنده‌ای ۱۴۰۳ - ESC صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR L دنده‌ای ۱۴۰۴ - ESC با رینگ فولادی صفر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR L دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR L دنده‌ای ۱۴۰۳ - ESC صفر ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR H دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۳ - DA صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک SR دنده‌ای ۱۴۰۳ - استاندارد ۸۵گانه صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۳ صفر ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۲ صفر ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ای S ۱۴۰۴ - استاندارد ۸۵گانه صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ای S ۱۴۰۳ - استاندارد ۸۵گانه صفر ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

مقایسه کوییک با رانا

در بررسی تفاوت‌های کوییک و رانا، مشخصات فنی و عملکرد را می‌توان از نقاط قوت هر خودرو برشمرد. برای افرادی که سرعت، شتاب و هندلینگ اهمیت دارد، رانا گزینه بهتری است. این خودرو به موتور ۱۶ سوپاپ تیوفایو با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر مجهز شده است؛ مشخصاتی که از طریق گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از طرفی، موتور کوییک تنها ۸۷ اسب بخار قدرت دارد که علیرغم وزن کمتر، در چابکی و توان فنی به پای رانا نمی‌رسد. بنابراین، رانا از نظر مشخصات فنی گزینه برتری محسوب می‌شود.

رانندگی و هندلینگ

تجربه رانندگی نیز در مقایسه این دو خودرو اهمیت دارد. سیستم تعلیق رانا نسبت به کوییک نرم‌تر بوده و در جذب کوبش‌های جاده موفق‌تر عمل کرده است. همچنین، از نظر هندلینگ، رانا در پیچ‌ها چسبندگی و پایداری بهتری را ارائه می‌دهد. بنابراین، تجربه رانندگی و کیفیت سواری رانا در مجموع قابل قبول تر از کوییک خواهد بود.

وبگردی
    ارسال نظر