آغاز فروش لاماری ایما ویژه آذرماه ۱۴۰۲ + جدول

اقتصاد ۱۰۰- شرکت آرین موتور همانند ماه‌های گذشته،‌ شرایط فروش لاماری ایما ویژه آذرماه 1402 را اعلام کرد.

آغاز فروش لاماری ایما ویژه آذرماه ۱۴۰۲ + جدول

شرکت آرین موتور همانند ماه‌های گذشته،‌ شرایط فروش لاماری ایما ویژه آذرماه 1402 را نیز اعلام کرد. شرایط فروش آرین موتور برای متقاضیان سامانه یکپارچه است که در مرحله اول برگزاری این سامانه، خواهان خرید لاماری ایما بوده‌اند. بخشنامه فروش آرین موتور از ساعت 12 ظهر یکشنبه دوازدهم آذرماه برقرار می‌شود و تا پایان روز چهارشنبه 15 آذرماه در دسترس خریداران است. ثبت‌نام این خودرو نیز به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

مشتریان می‌توانند لاماری ایما را در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز خریداری کنند. جریمه تا‌ٔخیر در تحویل خودرو نیز 36 درصد سالانه خواهد بود. خودروهای ثبت‌نام‌شده نیز طی 90 روز کاری در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. این دومین شرایط فروش آرین موتور در آذرماه 1402 است. پیش از این نیز آرین موتور شرایط فروش مشابهی را در ابتدای آذرماه برای خریداران لاماری ایما اعلام کرده بود.

شرایط فروش لاماری ایما در آذر 1402:

شرایط فروش لاماری ایما در آذر 1402

لاماری ایما نخستین محصول مونتاژ داخل آرین موتور است که از سال 1401 توسط این شرکت به تولید می‌رسد. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک با روحیه اسپرت است که در بخش قوای فنی، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر این خودرو به‌لطف بهره‌مندی هم‌زمان از سیستم توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند که ارقام قابل‌توجهی هستند.

استفاده از گیربکس دوکلاچه در بخش انتقال قدرت این خودرو نیز احساس رانندگی اسپرت را دوچندان خواهد کرد. درنهایت باید به طراحی بدنه این خودرو اشاره کنیم که با استفاده ترکیبی از خطوط مواج و تیز، بیننده را به یاد لامبورگینی اوروس معروف می‌اندازد. آرین موتور قصد دارد تا پس از موفقیت نسبی لاماری ایما در بازار، نسخه‌های جدید از لاماری ایما را به بازار عرضه کند. این خودروها لاماری ایما X (نسخه فول‌آپشن) و لاماری ایما HEV‌ (نسخه هیبریدی) هستند.

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما