کاهش قیمت خودروهای چینی در اردیبهشت 1404/ ام وی ام، چانگان، و فونیکس ارزان شدند!

اقتصاد 100- کاهش چشمگیر قیمت خودروهای چینی در بازار آزاد؛ ام وی ام، چانگان، فونیکس و فیدلیتی با افت جذابی در اردیبهشت ۱۴۰۴ همراه شدند. جزئیات جدیدترین قیمت‌ها را اینجا ببینید!

کاهش قیمت خودروهای چینی در اردیبهشت 1404/ ام وی ام، چانگان، و فونیکس ارزان شدند!

در این گزارش به بررسی کاهش قیمت خودروهای چینی در اردیبهشت ۱۴۰۴ پرداخته‌ایم. بر اساس اطلاعات موجود از بازار آزاد، قیمت برخی خودروهای پرطرفدار از جمله ام وی ام، چانگان و فونیکس به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

کاهش قیمت خودروهای چینی در بازار آزاد

به عنوان نمونه، ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با کاهش قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان، اکنون به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد خریدوفروش می‌شود. همچنین، چانگان CS ۵۵ پلاس ۱.۵ لیتر توربو نیز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان معامله می‌گردد.

علاوه بر این، اگر قصد خرید فونیکس FX پریمیوم AWD مدل ۱۴۰۴ را دارید، لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید. این خودرو نیز طی یک روز شاهد کاهش ۲۰ میلیون تومانی بوده است.

لیست قیمت خودروهای چینی - اردیبهشت ۱۴۰۴

برند سال تولید کارکرد (کیلومتر) قیمت بازار (تومان)
ام وی ام X۲۲ PRO دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک ۱۴۰۳ صفر ۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۵۵ PRO IE ۱۴۰۴ صفر ۱,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۵۵ پلاس ۱.۵ لیتر توربو ۲۰۲۴ صفر ۲,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم AWD ۱۴۰۴ صفر ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم AWD ۱۴۰۳ صفر ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD ۱۴۰۳ صفر ۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره ۱۴۰۴ صفر ۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ هفت نفره ۱۴۰۳ صفر ۲,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تجربه رانندگی با فونیکس تیگو ۷ پرو مکس

در خصوص تجربه رانندگی با فونیکس تیگو ۷ پرو مکس، می‌توان گفت پیشرانه و گیربکس این خودرو مشابه تیگو ۸ پرو است. این موضوع باعث می‌شود در سربالایی‌ها و با چند سرنشین، نگرانی‌ای بابت سبقت‌های جاده‌ای وجود نداشته باشد.

شروع حرکت در حالت نرمال نرم است، صدای اضافی به کابین وارد نمی‌شود و ترکیب دوربین ۳۶۰ درجه و آینه‌ها دید مناسبی از محیط بیرون ارائه می‌دهد. در حالت اسپرت، با فشردن پدال گاز، گیربکس دو کلاچه با تأخیر اندک دنده‌های سنگین‌تر را فعال می‌کند و شتاب‌گیری آغاز می‌شود. تفاوت پیشرانه با نسخه پرو کاملاً مشهود است و این، برگ برنده اصلی مدل پرومکس محسوب می‌شود.

وبگردی
    ارسال نظر