خوشحالی نخست‌وزیر کانادا از فیلتر کردن تیک‌‎تاک

نخست وزیر کانادا در نشست خبری اخیر خود و جو بایدن با ابراز خوشحالی از ممنوع شدن تیک‌تاک گفت که خوشحالم فرزندانم دیگر از این سکو استفاده نمی‌کنند.

خوشحالی نخست‌وزیر کانادا از فیلتر کردن تیک‌‎تاک

به گزارش اقتصاد100 به نقل از برنا؛ «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در نشست خبری اخیر خود و رئیس‌جمهور آمریکا از محدود شدن «تیک‌تاک» در این کشور ابراز رضایت کرد و گفت: ممنوعیت استفاده از «تیک‌تاک» در دوایر اداری کانادا به معنای ناتوانی کودکان از جمله فرزندان من در دسترسی به این برنامک چینی است.

نخست‌وزیر کانادا در نشست خبری خود افزود: "ما نگران دسترسی دولت چین به اطلاعات کاربری کانادایی‌ها به خصوص در مورد تلفن های دولتی هستیم، خارج شدن این برنامک از دسترس کودکان ما، مزیت جانبی این ممنوعیت است".

نخست وزیر پنجاه و یک سالۀ کانادا، سه فرزند دارد که دو نفر از آن‌ها سنین نوجوانی را می‌گذرانند. دولت ترودو ماه گذشته استفاده از تیک‌تاک در دوایر دولتی کانادا و پرسنل آن را ممنوع کرد، کابینۀ این کشور «تیک‌تاک» را خطری «غیرقابل قبول» برای حریم خصوصی و امنیت کانادایی‌ها می‌داند.

رویترز در ادامه از قول ترودو می‌نویسد: "نگرانی من از حریم خصوصی و امنیت فرزندانم طبیعی است بنابراین خوشحالم که استفاده از تیک‌تاک توسط دولت ممنوع اعلام شده و آن‌ها دیگر به تیک‌تاک دسترسی ندارند".

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز