عکس شوکه کننده از جواد جوادی سریال بچه مهندس در 19 سالگی !

اقتصاد100- عکس جدید مانی رحمانی بازیگ سریال بچه مهندس در فضای مجازی منتشر شد.

عکس شوکه کننده از جواد جوادی سریال بچه مهندس در 19 سالگی !

عکس جدید مانی رحمانی بازیگ سریال بچه مهندس در فضای مجازی منتشر شد. مانی رحمانی متولد 12 ادریبهشت 1383 در تهران، بازیگر است. مانی رحمانی در کنار بازیگری، ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک می باشد او بعد از سریال زن بابا به شهرت رسید و یک استقلالی تمام عیار است. مانی رحمانی علاقه اش به بازیگری از 4 سالگی با پیگیری خانواده و رفت و آمد به دفاتر سینمایی آغاز شد و اولین بار در سال 1386 با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت.

مانی رحمانی

نقش نوجوانی جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۲

جواد جوادی یکی از شخصیت‌های اصلی سریال بچه مهندس است که در فصل دوم این سریال شاهد دوران نوجوانی او هستیم. مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

سال ۱۳۹۴ برای مانی رحمانی سال سرنوشت ساز و پر کاری بود. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم مانی رحمانی در این سال، بازیگری در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب می‌شود.

مانی رحمانی و خانواده

مانی رحمانی در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به‌عنوان بازیگر فیلم سینمایی «خیال نقش» به کارگردانی احمد فیضی حضور داشت. او درباره این فیلم گفت: با اینکه پیش از این در فیلم های حوزه سینمای کودک و نوجوان کار کرده ام ولی «خیال نقش» اولین فیلمی است که با آن در یک جشنواره فیلم حضور دارم.

رحمانی با اشاره به داستان فیلم «خیال نقش» بیان کرد: این فیلم داستان پسربچه ای است که پدر ندارد و تمام مشکلات زندگی روی دوش او است و حضور در بازار کار باعث می شود که کودکی را فراموش کرده و خیلی زود بزرگ شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما