لودگی و جلف بازی نیکبخت واحدی با این زن لو رفت ! / یکم خجالت بکش !

اقتصادد 100 : علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با انتشار تصویری عاشقانه و یادداشتی طعنه آمیز به بدخواهان شان کنایه زده است.

لودگی و جلف بازی نیکبخت واحدی با این زن  لو رفت ! / یکم خجالت بکش !

علیرضا واحدی نیکبخت این روزها به عنوان سرمربی تیم دسته سومی شادکام مشهد در لیگ فوتبال مشغول به کار است.

این ستاره سابق سال های دور فوتبال ایران، مدت هاست که به عنوان نماینده تبلیغاتی برندهای مشهور در تلویزیون هم فعالیت می کند.
اما حالا و پس از سال ها دوری از زمین فوتبال او دوباره به میادین برگشته است.

 

عکس/ عاشقانه طعنه آمیز علیرضا نیکبخت جنجال ساز شدالبته بازیکن پیشین تیم پرسپولیس و استقلال همچنان در شبکه های اجتماعی با فعالیت های حاشیه ای اش در مرکز توجه کاربران قرار دارد.

در همین خصوص حالا این پیشکسوت فوتبال تصویری عاشقانه از خودش و همسرش مونا حسین پور در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

علیرضا نیکبخت در این استوری با نمایش تصویری از خودشان در تیپی زمستانه و انتشار یادداشتی کنایه آمیز به بدخواهان رابطه شان اشاره غیرمستقیمی کرده است‌.

مونا نیکبخت شغل تازه علیرضا نیکبخت را افشا کرد

به گزارش وقت صبح، علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق فوتبال ایران بعد از خداحافظی از زمین فوتبال چند سالی است که در حوزه تبلیغات و صنعت مد فعالیت می کند.

شاید همین حضور کمرنگ او در فوتبال سبب شده که همواره برخی از طرفداران پر و پا قرص علیرضا نیکبخت او را بابت این موضوع سرزنش کنند.

در همین رابطه ساعاتی پیش مونا حسین پور همسر اینفلوئنسر بازیکن اسبق تیم ملی با انتشار یک تصویر عاشقانه مخاطبان اش را غافلگیر کرده است.

او با نمایش تصویری از خودش و نیکبخت در کنار دریا به همسرش بابت موفقیت تازه اش تبریک گفته و‌ او را شایسته بهترین ها دانسته است.

گفتنی است که در روزهای اخیر علیرضا واحدی نیکبخت به عنوان اولین تجربه سرمربی گری اش هدایت تیم دسته سومی شادکام مشهد را پذیرفته است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما