عکس / لقبی که خواهر زن مهدی قائدی برایش انتخاب کرد

مهدی قائدی مهاجم تکنیکی تیم استقلال با انتشار یک استوری از لقب عجیب و ترسناکی که خواهر زن اش برای او برگزیده رونمایی کرده است.

عکس / لقبی که خواهر زن مهدی قائدی برایش انتخاب کرد
درخشش شب گذشته مهدی قائدی در بازی استقلال مقابل هوادار بازتاب گسترده ای در میان هواداران و اطرافیان نزدیک این مهاجم بوشهری داشته است.

این مهاجم تکنیکی با گلزنی و پاس گل های دیدنی اش در بازی دیشب باعث شد بیش از پیش در نزد طرفداران استقلال به ستاره محبوب آنها بدل شود.

البته عملکرد درخشان مهدی قائدی با واکنش های بسیاری هم همراه بوده است. حتی برخی از رسانه ها مدعی شده اند او این روزها محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازیکن باشگاه استقلال است.

 

لقب زشتی که خواهر زن مهدی قائدی برایش انتخاب کرد

در همین خصوص حالا این ستاره جوان با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش مخاطبین اش را غافلگیر کرده است.

مهدی قائدی با بازنشر استوری خواهر زن اش که او را به «ساحره آبی» تشبیه کرده از لقب جدیدش رونمایی کرده است.

البته نکته عجیب این استوری استفاده از کلمه ساحره است که اصولا برای زن جادوگر کاربرد دارد چرا که به مرد جادوگر ساحر گفته می شود.

مهدی قایدی؛ ستاره‌ای که باید از جمع آبی‌ها جدا شود!

تیم استقلال در مسابقه مقابل هوادار در چارچوب دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه شش و یک زمین مسابقه را ترک کند.

در بین بازیکنان استقلال یک نفر بیشترین نمره را از آن خود کرد. مهدی قایدی در شبی که فوق‌العاده ظاهر شد توانست از سوی کارشناسان فوتبالی از ۱۰ نمره، نمره کامل را به خود اختصاص بدهد.

این بازیکن در جریان این برد مقتدرانه یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و دو پنالتی گرفت – که آنها هم به نوعی پاس گل محسوب می‌شوند – تا از این نظر رکورد بیشترین نمره برای یک بازیکن را به خود اختصاص داده باشد.

مهدی قائدی که این روزها از سوی مدیران باشگاه شباب الاهلی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته تا در پایان فصل به این تیم اماراتی برگردد فوتبالیست محبوب طرفداران استقلال است.

هوادارانی که در شبکه های اجتماعی بر این موضوع تاکید ویژه دارند که هر طور شده باید این بازیکن برای فصل آینده در استقلال بماند.

لازم به یادآوری است؛ مهدی قایدی در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم راهی باشگاه شباب الاهلی شد و با قراردادی ۵ ساله به این تیم پیوست اما در پایان سال اول به عنوان بازیکن قرضی و در ازای مبلغ ۸۵۰ هزار یورو به استقلال برگشت.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما