اولین عکس از خواهر خیلی جذاب لیلا بلوکات / خانم بازیگر کم آورد !

لیلا بلوکات بازیگر باحالیه که یه مدتی کمرنگ شده بود اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر با خواهرشون در خارج از ایران به سر میبره.

اولین عکس از خواهر خیلی جذاب لیلا بلوکات / خانم بازیگر کم آورد !

 لیلا بلوکات از بازیگرای باحال ایرانیه که این روزا تو کار و بارش به شدت کم رنگ شده اما خب این مدلیه که تو اینستاگرام به شدت پررر رنگه! لیلا بلوکات با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که شهرت یافت اما خب سابقه بازیگریه خانوم خانوما بیشتر از این حرفاست! لیلا بلوکات هیچگاه از چهره هایی نبود که خیلی رو پرده نقره ای دیده شه و بیشتر تو همون تلویزیون تلاش کرد که البته این تلاش زحمت خیلی بیشتری داره تا اون تلاشه سینما! چرا که سینما هم درآمد نجومی تری داره و هم با سرعتی نیتروژنی بازیگر رو به شناخه شدن میرسونه!

لیلا بلوکات مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که عشق و علاقه به عکاسی درش فوران میکنه و تا دلتون بخواد از خانوم خانوما در فضای مجازی عکسای مختلف ریخته، اونهم با ژست و استایل و لوکیشن و آدمای مختلف! لیلا بلوکات که دوستای زیادی داره و از طرفی هم از آبجی خانوماش زیاد رونمایی میکنه اونهارو هم به شهرت میرسونه. مثلا به تازگی تصویری از این چهره همراه با خواهرش منتشر شده که سیس عقاب خانوم بازیگر بیشتر از آبچیش نشون میده که حواسش به عکاس هست اما خب فیگور مثلا حواسم نیست اومده!

IMG_20230412_225855

ورزش سنگین لیلا بلوکات که الانه رگاش بزنه بیرون!

لیلا بانو این روزا پیجش از دسترس خارجه اما همونطور که گفتیم مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که حتی اگه نباشه هم باز کلی عکس ازش تو جاهای مختلف هست و مثلا به مانند ویدا جوان نیست که کم عکس باشه بلکه قد یه اقیانوس فعالیت اینستاگرامی داشته! از این ها که بگذریم لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند اما اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

30

31

عشق ابدی لیلا بلوکات که تو همه عکسا یه اثری ازش هست!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگراییه که دوست داره همواره طبق جوی که در فضای سینما وجود داره پیش بره و هرگز نمیخواد از هیچ قضیه ای عقب بمونه. واسه همین هم این روزا که همه سلبریتیا زدن تو خط فازپرونی با هر چیزی که بتونن و مدام با انتشار عکسای مختلف  سعی میکنن، یه طورایی جذابیتاشونو به رخ بقیه بکشن، لیلا خانوم هم تخته گاز داره میره تو جاده خاکی و با یه استایلایی ظاهر میشه که کفت میبره!

این بازیگر که هیچوقت عادت نداره با یه تیپ دو بار دیده شه، اما بالاخره مشخص شد که خانوم وابسته یه عینکشه که همه جا با خودش همراهش میکنه و کاربرا با دیدن این موضوع حسابی شوک شدن که چه عجب؛ ایشون هم میتونه تو تیپش یه چیز ثابت داشته باشه!

Untitled

چیتان پیتان لیلا بلوکات با پول زیادی که تو بانک داره!

لیلا بلوکات نیز همانند همممه همکاران و خانومای این دوره زمونه اهل یکسری چیتان پیتان ها هست که خب با توجه به ثروتی هم که داره به راحتی و مثل آب خوردن کاری که بخواد رو انجام میده. وی اهل تیپ و استایل های لاکچری طور و گاهی هم نامتعارفه جوری که انگاری اعتقادی به شلوار بلند نداره و در تابستان او را با شلوارهایی حتی بسیار کوتاه تر از قد نود می بینیم!

حالا از این ها که بگذریم لیلا بلوکات عمل زیبایی نداشته اما تا دلتون بخواد مواردی مثل لیفت و زیبا سازی چهره از نوع زیرپوستیش داشته و داره که به همین جهت هم چهره اش به نسبت سن و سالی که داره صاف و شفافه! البته که پیشرفت علم برای زیبا سزی خب برای اون دنیا که نیست و اگه آدم داشته باشه چرا که نه؟ برای خودش خرج میکنه و جَوون و خوشگل میمونه!

q (1)

dgvdfgvfd

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. البته که ابتدا قرار بود خانوم بازیگر در نقش زلیخا یباشد اما به گفته خود یهو نظرها تغییر کرد.

خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.

لیلا+بلوکات

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما