تجاوز وحشتناک به خانم بازیگر مشهور ایرانی / در دام سیاه مردان سینما گرفتار شدم !

آزار جنسی شقایق نوروزی توسط مردان سینماگر توسط خانم بازیگر بعد از مهاجرت از ایران فاش شد !

تجاوز وحشتناک به خانم بازیگر مشهور ایرانی / در دام سیاه مردان سینما گرفتار شدم !

شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل می‌باشد. شقایق دهقانی در خانواده‌ای هنری بزرگ شده است و شقایق دهقانی با بازی در نقش ترنگ به دنیای سینما پا گزاشت.شقایق نوروزی بازیگری که بیشتر با نقش ترنگ در سریال بیداری او را به یاد داریم در حال حاضر در فرانسه زندگی می‌کند و عکسی‌هایی بدون حجاب در صفحه مجازی منتشر کرده است.

شروع فعالیت هنری شقایق نوروزی با سریال بیداری

نوروزی در سریال بیداری اولین کار هنری در بازیگری بود او در این سریال در نقش ترنگ بازی کرد و البته بعد این سریال این بازیگر خانم کم کار شد و سالهاست که از حوزه هنر بازیگری هیچ فعالیتی نداشت.

وقتی در تئاتر‌های مختلف دانشجویی بازی می‌کرد هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی معرفی شود و حتی شاید برایش عجیب بوده که در اولین تجربه تصویری اش، عهده دار نقش اول هم باشد. اما اتفاق و به قول خود او یک شانس باعث شد که بتواند یک تجربه دلپذیر را در سریال بیداری کسب کند. شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری بود.

افشاگری شقایق نوروزی از آزار جنسی

شقایق نوروزی در اسفند ۹۶ در مصاحبه در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت در ۱۲ سالی که فعالیت هنری می‌کرده و مخصوصا در کار ابتدایی خود مورد آزار جنسی توسط مردان در عرصه هنر می‌شده و از یک باند سازمان یافته در این زمینه در عرصه هنر سخن گفت.

این بازیگر پس از تایید اقامت اش در اسفند ۹۸ خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال‌های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است. او می‌گوید به عمد جلوی فعالیت‌های او گرفته شده است

کارگردان سریال بیداری (بهرام عظیم پور) در واکنش به اتهامات آزار جنسی شقایق نوروزی گقت: هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می‌شد.

شقایق نوروزی

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ثریا ارسالی در

    پس حالا داره حرف مرحوم سلحشور که گفته بود سینما فاسده ثابت میشه ولی اون زمان بعضیخانم های سلبریتی موضع گرفتند وانکار کردند چرا؟؟؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما