تلخ ترین عکس از فریبا نادری / خانم بازیگر در بهشت زهرا ضجه می زد !

فریبا نادری در ازدواج اولش با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد.

تلخ ترین عکس از فریبا نادری / خانم بازیگر در بهشت زهرا ضجه می زد !

فریبا نادری حدود 33 فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام از آن ها برای فریبا نادری به اندازه سریال ستایش برای او شهرت به ارمغان نیاورد. علاوه بر این پخش مداوم این سریال از سوی تلویزیون در طول سالیان اخیر باعث شد تا فریبا نادری برای مدت ها در مرکز توجه باشد. اکنون هم شهرت قابل توجه فریبا نادری باعث شده تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به بیش از دو میلیون و 100 هزار فالوئر برسد. فریبا نادری در سریال های بسیاری همچون مروارید سرخ، چک برگشتی، ستایش ۲ و ۳ آسمان همیشه ابری نیست نیز نقش آفرینی داشته است.

فریبا نادری بازیگر مطرح ایرانی در سال 85 با اینکه می دانست مسعود رسام سرطان دارد اما با وجود اختلاف سنی 27 ساله با او ازدواج کرد. مسعود رسام در سال 1388 بر اساس سرطان درگذشت.

فریبا نادری

فریبا نادری

ازدواجی با مردی که میدانست سرطان دارد

فریبا نادری می گوید: بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم

یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی‌ ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۸۳ می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند :

کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما