عکس های منشوری و مدلینگی شقایق دلشاد / این بازیگر هم رد داد !

شقایق دلشاد که کمتر کسی او را به عنوان بازیگر می شناسد مدتی قبل حرف عجیبی را که جنجال براگیز بود مطرح کرد.

عکس های منشوری و مدلینگی شقایق دلشاد / این بازیگر هم رد داد !

شقایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران ، بازیگر و مدل جنجالی است. شقایق دلشاد بعد از ورود به دانشگاه آزاد کرج دوره های طراحی لباس را گذراند و در فردیس ، مزون داری می کرد تا اینکه به پیشنهاد دوستی در یک فراخوان بازیگری شرکت کرد. شقایق دلشاد بعد از تست بعنوان نفر دوم برگزیده شد و با فیلم «خواستگار» برای شبکه ماهواره ای Persian MITV که آن زمان مجاز بود اولین بار جلوی دوربین رفت. شقایق دلشاد ، بعد از چند تجربه سینمایی که مجوز اکران نکرد سال 1393 وقتی 26 ساله بود با فیلم «طلوع در شب» به کارگردانی مجید مرادی دیده شد. شقایق دلشاد در سال 1394 با سریال «کیمیا» وارد قاب تلویزیون شد سپس در فیلم «دختران افغان» بازی درخشانی داشت تا اینکه سال 1395 با سریال «شهرزاد» به شهرت رسید. او در شهرزاد نقش شاهپسند ، پرستار شیرین را برعهده داشت که گریم سنگینی روی چهره اش کار شده بود.

شقایق دلشاد اولین بار که حاشیه ساز شد، صحبتهایش در مورد الزام بادیگارد داشتن یک چهره معروف بود. او گفته بود:” داشتن بادیگارد برای هنرمندان لازم است و هنرمندان حتما باید با بنز در خیابان‌ها تردد کنند!”

همین گفته او با واکنش‌های بسیاری از جمله از سوی هنرمندان مطرح کشورمان همچون پرویز پرستویی روبه رو شد. دومین بار که بر سر زبان‌ها افتاد و واکنش‌هایی را هم برانگیخت، این گفته‌اش مبنی بر اینکه “مردم ایران باید من را روی سرشان بگذارند” بود.

اما انگار این اینفلوئنسر فضای مجازی قرار نیست دست از این صحبت‌های عجیبش بردارد و دلش می‌خواهد هراز گاهی خود را بر سر زبان‌ها بیندازد تا دیده شود. اینبار از شقایق دلشاد ویدئوی گفت‌وگو محوری منتشر شده است که می‌گوید:

“مردم ایران دوستون دارم سعی کنید از ما حمایت کنید.

علیرغم اینکه دوست ندارم از ایران بروم اما اگر اذیتم کنید از ایران می‌روم”

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما