اولین عکس از روحانی تهرانی که در پله برقی چاقو چاقو شد ! / ضارب فراری است !

ضارب بعد از ضربات چاقو به کمر، سر و چشم او را از روی پله به روی زمین انداخته و به دلیل خونریزی شدید عبا و عمامه حاج آقا غرق خون بود.

اولین عکس از روحانی تهرانی که در پله برقی چاقو چاقو شد ! / ضارب فراری است !
حجم ویدیو: 10.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

 دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خبری منتشر شد مبنی بر این که یکی از اساتید روحانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی‌پور تهران، روبروی این دانشکده در خیابان دماوند با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد و هم اکنون هم بستری است.

این روحانی، حجت الاسلام علی رعنا رهبرخواه استاد دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی‌پور و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران است.

حجت الاسلام علی رعنا رهبرخواه - روحانی مضروب تهرانی

برادر حجت الاسلام رهبرخواه درباره جزئیات حادثه می گوید: برادرم با لباس روحانیت برای تدریس در حال تردد از پله برقی ایستگاه اتوبوس خیابان دماوند مقابل دانشکده شهید شمسی پور بود که یک نفر از پشت به او حمله کرده و چند ضربه چاقو به کمر، سر و چشم او زده است که ضربات عمیق بوده و آسیب جدی دیده است. فرد ضارب بعد از ضربات چاقو او را از روی پله به روی زمین انداخته و به دلیل خونریزی شدید عبا و عمامه حاج آقا غرق خون بود. با حضور مسئولان و اساتید و دانشجویان دانشکده در کنار بدن خونین برادرم و تماس با اورژانس، ایشان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل و الان تحت درمان است. البته وضعیت او مناسب نیست و بیشترین آسیب به چشمش رسیده است، چون ضربه عمقی بوده است.

او از تأخیر حضور اورژانس هم گلایه کرد و از پیگیری حادثه توسط پلیس خبر داد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده و تماس با مسئول صیانت مدیریت حوزه علمیه تهران فرد ضارب سوار بر موتورسیکلت بوده و همچنان فراری است که مسئولان حوزه علمیه استان با تعامل مسئولان انتظامی و امنیتی پیگیر دستگیری ضارب بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما