نخستین بیمارستان مجازی کشور افتتاح شد

اقتصاد ۱۰۰ - نخستین بیمارستان مجازی کشور به بهره‌برداری رسید. هدف از افتتاح این بیمارستان چیست و چه کسانی را هدف قرار گرفته است؟

نخستین بیمارستان مجازی کشور افتتاح شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر از افتتاح نخستین بیمارستان مجازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران داد. این بیمارستان براساس بیمارستان‌های واقعی شبیه‌سازی شده است که دانشجویان می‌توانند با این روش به درمان بیماری بپردازند. هدف از افتتاح این بیمارستان هم امکان آموزش مجازی به دانشجویان رشته پزشکی‌ است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر از افتتاح نخستین بیمارستان مجازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران داد. این بیمارستان براساس بیمارستان‌های واقعی شبیه‌سازی شده است که دانشجویان می‌توانند با این روش به درمان بیماری بپردازند. هدف از افتتاح این بیمارستان هم امکان آموزش مجازی به دانشجویان رشته پزشکی‌ است.

نخستین بیمارستان مجازی کشور افتتاح شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: «دانشجویان با استفاده از این بیمارستان مجازی که بر اساس بیمارستان‌های واقعی شبیه سازی شده است آموزش درمان بیماران را آغاز می‌کنند.»

باقری فرد گفت:

دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از این بیمارستان پیش از حضور بر بالین بیمار آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: «گشایش بیمارستان‌های مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز در دستور کار است.»

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما