انتقـام سیاه دختر عاشق از داماد تهرانی در شب عروسی اش

زن کینه‌ای وقتی فهمید مرد مورد علاقه‌اش با دختر دیگری ازدواج کرده، شب عروسی آنها تصاویر خصوصی داماد را به شکل زنده در اینستاگرام به نمایش گذاشت.

انتقـام سیاه دختر عاشق از داماد تهرانی در شب عروسی اش

چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ با طرح شکایتی گفت: چند شب قبل مراسم ازدواجم بود اما در تالار متوجه شدم تصاویر و فیلم‌های خصوصی من در اینستاگرام به شکل زنده در حال پخش است و همین موضوع باعث ایجاد درگیری و آبروریزی و برهم خوردن مراسم شد.

داماد جوان در ادامه گفت: مدتی بعد از آشنایی با نامزدم، فردی ناشناس در فضای مجازی مرا تهدید کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر خواهد کرد.

من اهمیتی به این موضوع ندادم تا اینکه در شب عروسی‌ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد و این صفحه در یک پخش زنده و به اصطلاح لایو اینستاگرامی تمام تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرده است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ بعد از این شکایت، مأموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

کارشناسان پلیس فتا با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی زن جوان را در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از حضور در پلیس فتا ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از روبه‌رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و گفت که مدت زیادی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشته اما وی بعد از مدتی با شخص دیگری ازدواج کرد و او هم برای تلافی و انتقام از داماد در شب عروسی دست به انتشار تصاویر خصوصی شاکی که قبلاً برایش ارسال کرده بود، زده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما