پاسخ کوبنده نیوشا ضیغمی به طلاق از شوهر خیلی پولدارش !

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش، پاسخی دندان شکن به ادعاهای طرح شده در مورد طلاق خود داده است.

پاسخ کوبنده نیوشا ضیغمی به طلاق از شوهر خیلی پولدارش !

نیوشا ضیغمی بعد از دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال «در چشم باد» معرفی شد. او با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد. این بازیگر با فیلم «مواجهه» در سال 1383 به سینما راه یافت و یکسال بعد با فیلم «شوریده» به کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد. شهرت او اما با فیلم «پارک وی» سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم «اخراجی ها» در همین سال ادامه یافت.نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با «آرش پولادخان» (تاجر نقره) ازدواج کرد.

بیش از یک سال است که گروهی از کاربران فضای مجازی و برخی رسانه های داخلی ادعای طلاق نیوشا ضیغمی را مطرح می کنند. علاوه بر این برخی هم پا را فراتر گذاشته و گفته اند که نیوشا ضیغمی پس از طلاق، به اروپا مهاجرت کرده است اما تصویر تازه منتشر شده نیوشا ضیغمی خلاف این ادعاها را اثبات می کند. در تصویر جدید نیوشا ضیغمی، او انگشتر مشهور و گران قیمت ازدواج اش را در دست دارد تا نشان دهد که طلاقی در کار نیست. همچنین در حاشیه تصویر اشاره کرده که این ژست و تیپ مربوط به سال 2023 است تا خیال کاربران از بابت ادعاها راحت شود.

نیوشا ضیغمی

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما