خداحافظی سحر قریشی از ایران ! / خانم بازیگر دیگر به وطن بر نمی گردد !

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک ویدیو، نشانه هایی از علاقه اش برای بازگشت به ایران را به نمایش گذاشته است.

خداحافظی سحر قریشی از ایران ! / خانم بازیگر دیگر به وطن بر نمی گردد !
حجم ویدیو: 262.42K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

سحر قریشی از بازیگران مطرحی است که در سن 17 سالگی یکبار ازدواج و سریعا جدا شد. سحر قریشی بعد از شهرت با فیلم دلنوازان از همسر خود جدا شد. سحر قریشی چند سال بعد در برنامه رضا رشید پور خبر محرمیتش با امید علومی را رسانه ای کرد. سحر قریشی مدتی هم با مهدی طارمی در ارتباط بود که این ارتباط بیشتر از بقیه روابط او دیده شد. سحر قریشی چندین ماهه قبل به ترکیه رفته و خبر ازدواج خود را تتلو را منتشر کرد که البته این رابطه هم به جدایی منجر شد و هم اکنون در دبی به تنهایی زندگی می کند.

آخرین روزهای بهمن سال قبل بود که رسانه ها خبر از خروج سحر قریشی از ایران دادند. چند روز بعد هم سحر قریشی با انتشار ویدیوهایی در یوتیوب و اینستاگرام اش خبر از حضورش در ترکیه داد. پس از آن امیر تتلو و سحر قریشی خبر از ازدواج شان دادند. اما این موضوع از سوی برخی فعالان رسانه ای زیر سوال رفت و آن ها این ازدواج را بخشی از یک پروژه تبلیغاتی قلمداد کردند.

شش ماه بعد هم سحر قریشی به دبی رفت و از آنجا رسما اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را ندارد. اما ویدیویی تازه او که در یک باشگاه بدنسازی منتشر شده، او را با حجاب نصف و نیمه نشان می دهد.

برخی کاربران معتقدند که همین حجاب نصف و نیمه نشانه ای از علاقه او برای بازگشت به ایران است و احتمالا خیلی زود سحر قریشی به ایران بر می گردد.

منبع:وقت صبح

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما