فیلم رقص جنجالی شادمهر عقیلی با عشقش در ملاعام / چشم حسودها کور شد !

ویدیویی از شادمهر عقیلی و دخترش را در کنسرت مشاهده می کنید.

فیلم رقص جنجالی شادمهر عقیلی با عشقش در ملاعام / چشم حسودها کور شد !

شادمهر عقیلی خواننده، تنظیم کننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرای مطرح کشورمان که در ایران به کار بازیگری نیز پرداخته است با انتشار اولین آهنگ خود به نام معبود فعالیتش را در ایران شروع کرد اما به دلیل محدودیتهایی که داشت به کانادا سفر کرد تا به ادامه کار بپردازد و اکنون در ایالات متحده آمریکا به سر می برد.در بالا ویدیویی از شادمهر عقیلی و دخترش مشاهده میفرمایید.

شادمهر عقیلی متولد هفتم بهمن ماه سال ۱۳۵۱، در کسوت خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و بازیگر ایرانی مشغول به کار شد که با عرضه آلبوم های موسیقی در ایران شروع به کار کرد. پس از چندی او تصمیم به عزیمت به کشور کانادا گرفته و سپس از آن جا به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد که بدین ترتیب به ادامه فعالیت هنری خود مشغول شد.

شادمهر از دوران کودکی سالهای زیادی در محله ستارخان منطقه شهرآرا سکونت داشت و پس از آن به منطقه جردن جا به جا شد.

شادمهر علاقه بسیاری به مناطق شمال کشور داشته و از نظر شخصیتی بسیار احتیاط کار و دوراندیش است. او پس از پیروزی انقلاب به عنوان اولین خواننده ای بود که در عرصه سینما همزمان در جایگاه بازیگر نیز به فعالیت پرداخت. او پیش از گرایش به بازیگری، احتمالاً فقط ماهی یکبار به سینما می رفت و اعتقاد داشت که هنر بازیگری چندان سخت نیست. شادمهر عقیلی بیان کرده بود، دستمزدی که جهت بازی در فیلم شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی دریافت کرده بود، در حدود ۲۰ میلیون تومان بوده است.

شادمهر عقیلی

او در حیطه موسیقی تحت تعلیم و آموزش هیچ استادی نبود. شادمهر علاقه وافری به مادرش داشته و بسیار تاکید و پافشاری کرد که او را در کنار خود به خارج از کشور ببرد، اما مادرش تسلیم این خواسته نشد. شادمهر گرایش بسیاری به ورزش داشته و در زمینه ورزش های اسکی روی آب و شمشیربازی مدت های مدیدی فعالیت داشت. او در دورانی به طور حرفه ای به ورزش جودو و تکواندو مشغول بود. شادمهر در سنین مدرسه نیز به طور مستمر به بازی فوتبال می پرداخت و تا پیش از عزیمت به خارج از کشور از اعضای ثابت تیم فوتبال هنرمندان محسوب می شد.

شادمهر عقیلی

فرزند برادر شادمهر به نام هومن نیز به خوانندگی می پردازد. از آنجا که شادمهر عقیلی کار با بیشتر سازها همانند سنتور و گیتار یا پیانو و ویولن را کاملاً مسلط است، توانست با تمسک به این مهارت موقعیت خوبی در عرصه موسیقی چه در داخل کشور و یا حتی در آن سوی مرزها کسب کند. ولی همواره اذعان داشته که بالاخره روزی به کشورش ایران بازمی گردد و احساس دلتنگی شدیدی برای میهنش دارد. شادمهر پس از استقرار در کشور کانادا اقدام به راه اندازی کلاس های آموزشی گیتار و ویولون نمود. طوری‌که در نیمه سال ۱۳۸۲ موفق شد که یک آپارتمان برای خود در کانادا خریداری کند. بدین ترتیب دست از اجاره‌نشینی برداشت.‌ جمله مطالبی که در خصوص زندگی شادمهرعقیلی می توان ارائه کرد چنین است که در سال ۱۳۸۰ یکی از خبرنگاران بخش خارجی واشنگتن پست به نام جان واردادرسن، پس از سفری که به ایران داشت، مقاله‌ی نگاشت که آغازگر آن، این جمله بود: «ایران اسلحه جدیدی در مقابل غرب به کار گرفته است “شادمهر عقیلی”» درست است که این نظر خبرنگار خارجی اغراق‌آمیز به نظر می رسد، ولی قابلیت های شادمهرعقیلی خیلی از این واقعیت به دور نیست.

منبع: ساناپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما