چرا زنان معتاد زیاد شدند؟

معاون اداره کل بهزیستی لرستان گفت: در سال‌های اخیر نرخ اعتیاد در میان زنان به دلایل مختلف از جمله فاصله طبقاتی و میزان تحصیلات افزایش‌یافته است.

چرا زنان معتاد زیاد شدند؟

به گزارش اقتصاد100 به نقل از مهر، ذبیح‌الله نادمی در چهارمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در لرستان با بیان اینکه اعتیاد مادر همه آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی است، اظهار داشت: خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که در جریان اعتیاد به طور مستقیم آسیب می‌بیند، اگر چه اعتیاد به مواد مخدر در بین آقایان بیش از بانوان است، اما در سال‌های اخیر نرخ اعتیاد در میان زنان به دلایل مختلف از جمله فاصله طبقاتی و میزان تحصیلات افزایش‌یافته است.

وی تصریح کرد، سن، یکی از عواملی است که در نوع رفتار و افعال انسان تأثیر بسزایی دارد، افراد در دوره‌های سنی متفاوت دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند و هر یک از این دوره‌های سنی، زمینه را برای انجام رفتاری خاص فراهم می‌کند.

معاون اداره کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دوره‌های سنی، مرحله نوجوانی و جوانی است که از ۱۲ تا ۲۵ سالگی ادامه دارد، گفت: در این سن افراد دارای خصوصیاتی از قبیل هیجان‌خواهی، تأثیرپذیری از گروه دوستان و … است. در نتیجه زمینه مناسبی برای انحراف آنها وجود دارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما