با هنجارشکنان گهرپارک سیرجان برخورد قضایی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در پی انتشار کلیپی از حضور گروهی به صورت مختلط و با وضعیت نامتعارف در مجموعه گهرپارک این شهر گفت: این اقدام هنجارشکنانه موجب رنجش قاطبه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان سیرجان شده و با هنجارشکنان برخورد قضایی خواهد شد.

با هنجارشکنان گهرپارک سیرجان برخورد قضایی می‌شود

به گزارش اقتصاد100، مجتبی قدیمی شامگاه ۱۱ فروردین ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی مردم ارزشی و ولایتمدار شهرستان دارالحسین سیرجان، دستور لازم برای شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.

وی افزود: رعایت هنجارها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطح شهرستان با حساسیت و دقت رصد می‌شود و در هر نقطه‌ای که هنجارشکنی مشاهده شود، دستگاه قضایی با قاطعیت از حیثیت، اخلاق و عفت عمومی دفاع و با هرگونه اقدام و عمل هنجارشکن، غیراخلاقی و غیرقانونی برخورد می‌شود.

دادستان سیرجان در ادامه از برخورد قانونی و پلمب واحدهای صنفی متخلف در موضوع عفاف و حجاب و روزه خواری در ماه مبارک رمضان خبر داد .

وی اضافه کرد: طی این مدت چند واحد صنفی و مرکز ارائه خدمات عمومی متخلف اعم از رستوران، فروشگاه های عرضه کننده پوشاک و ... به دلیل عدم رعایت قوانین پلمب شده اند.

قدیمی بیان کرد: در این رابطه به چندین واحد صنفی نیز تذکرات لازم داده شده و قطعا در صورت استمرار این قبیل تخلفات و مشاهده ترویج بی قانونی از سوی هر فرد و مجموعه با آنها برخورد خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما