حق السکوت ترامپ به زن پورن استار، آمریکا را به هم ریخت + عکس

یک بازیگر زن پورن دلیل مشکلات این روزهای ترامپ است.

حق السکوت ترامپ به زن پورن استار، آمریکا را به هم ریخت + عکس

به گزارش اقتصاد100، پرونده ای که موضوعات مرتبط با "استورمی دنیلز" بازیگر زن پورن آمریکایی برای ترامپ ایجاد کرده به دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا منتهی شده است.

این پرونده بر حول این موضوع استوار است که چگونه در آستانه انتخابات سال ۲۰۱۶ ترامپ بعد از آنکه وکیلش مایکل کوهن به یک هنرپیشه فیلم‌های پورن حق‌السکوت داده، این پول را به وکیل خود بازگردانده است.

این حق‌السکوت برای ساکت نگاه داشتن استورمی دنیلز درباره رابطه جنسی خود با رئیس جمهوری سابق آمریکا بوده است.

ترامپ داشتن رابطه با خانم دنیلز را انکار می‌کند.

دادستان‌ها می‌تواننند استدلال کنند که ترامپ در این پرونده به دنبال جعل مدارک مالی بوده است. چنین کاری در نیویورک یک تخلف جزء محسوب می‌شود اگرچه ممکن است به یک جرم نیز بالغ شود.

شبکه ان‌بی‌سی می‌گوید ماموران پلیس مخفی آمریکا که برای حفاظت از او تعیین شده‌اند در طول بازداشت او با ترامپ خواهند ماند.

روبرت کوستلو از حامیان حقوقی ترامپ تلاش کرد که شهادت یکی از شاهدان اصلی دادستان در این پرونده علیه ترامپ را کم‌اهمیت‌تر نشان دهد.

مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید ترامپ از پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز باخبر بوده اما روبرت کوستلو روز دوشنبه بعد از برگزاری دادگاه به خبرنگاران گفت: به هیئت منصفه گفتم این مرد (کوهن) اگر اسلحه هم روی پیشانی‌اش بگذاری نمی‌تواند حقیقت را بگوید. کستلو مدعی است که مایکل کوهن به او گفته آقای ترامپ از موضوع حق‌السکوت بی‌خبر بوده است.

مایکل کوهن در گفتگو با شبکه ام.اس.ان.بی.سی گفت کوستلو فاقد هرگونه صداقت است.

ترامپ به حامیان خود قول داده که مبارزه خود را برای کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد.

اما براساس یک نظرسنجی موسسه رویترز /ایپسوس که روز دوشنبه منتشر شد ۴۴ درصد از جمهوری‌خواهان معتقدند که اگر ترامپ رسما متهم شود باید از این رقابت‌ها کناره بگیرند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما