ثبت نام این افراد در فروش بدون قرعه کشی خودرو ممنوع شد

سخنگوی وزارت صمت گفت: افرادی که به اشتباه حساب وکالتی به نام ایران خودرو افتتاح کرده اند در این دوره نمی‌توانند ثبت نام کنند، اما فرصت ثبت نام برای آن‌ها در آخر فصل بهار ۱۴۰۲ فراهم می‌شود.

ثبت نام این افراد در فروش بدون قرعه کشی خودرو ممنوع شد
سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود..

 امید قالیباف در یک برنامه تلویزیونی افزود: با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ناشی از تقاضای زیاد ورود به سامانه، مهلت انتخاب خودرو تا نهایی شدن ثبت نام برای کل متقاضیان دارای حساب وکالتی به نام سازمان حمایت، تمدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از افرادی که در مهلت مقرر حساب وکالتی به نام سازمان حمایت افتتاح کردند، اما به علت مشکلات فنی، بانک‌های عامل اسامی آن‌ها را به سامانه اعلام نکرده اند نیز ثبت نام بعمل خواهد آمد.

قالیباف گفت: افرادی که به اشتباه حساب وکالتی به نام ایران خودرو افتتاح کرده اند در این دوره نمی‌توانند ثبت نام کنند، اما فرصت ثبت نام برای آن‌ها در آخر فصل بهار ۱۴۰۲ فراهم می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ۲۸ اسفند حدود ۷۰۰ هزار نفر خودروی خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کرده اند افزود: سازمان حمایت به صورت کتبی بارها به بانک‌ها ابلاغ کرده است که به هیچ وجه حق مسدود کردن پول متقاضیان انصرافی را ندارد و بلافاصله بعد از انصراف باید پول این متقاضیان آزاد شود.

قالیباف گفت: سامانه ۱۲۴ وزارت صمت نیز آماده پاسخگویی به ابهامات و شکایات احتمالی متقاضیان درباره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است.

 
 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز