دلیل اولین تصادف مرگبار پایتخت در سال ۱۴۰۲

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع اولین تصادف منجر به مرگ در پایتخت در صبح روز اول فروردین ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

دلیل اولین تصادف مرگبار پایتخت در سال ۱۴۰۲

به گزارش اقتصاد100، سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: متاسفانه در صبح روز اول فروردین ۱۴۰۲، اولین حادثه ترافیکی منجر به فوت در شهر تهران رقم خورد.   

وی افزود: در این حادثه که حدود ساعت ۶:۵۰ صبح امروز سه‌شنبه، اول فروردین ماه ۱۴۰۲، رخ داد، یک دستگاه سواری هیوندا در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در حال حرکت بود که در نزدیکی‌های بیمارستان تریتا به علت سرعت زیاد، قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با گارد ریل واقع در رفیوژ میانی مسیر برخورد کرد و پس از شکستن هشت شاخه گاردریل متوقف شد.

مومنی ادامه داد: به دلیل بسته نبودن کمربند ایمنی از سوی راننده، متاسفانه راننده به بیرون از خودرو پرتاب شده و این فرد که حدود ۲۱ سال سن داشت، در دم و در همان محل حادثه جان خود را از دست داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم در ایام عید و خصوصا در ساعات ابتدایی صبح که معابر شهر تهران بسیار خلوت است، سرعت مطمئنه را رعایت کنند. خواهشمندیم که رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. سرعت مطمئنه سرعتی است که بتوان در صورت هر گونه خطر به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کرد تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در ایام شادمانی مردم نباشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز