مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری:

انجام 15 سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر برای انتقال 7 تن محموله امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین 40 روستای محاصره در برف خبرداد.

انجام 15 سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر برای انتقال 7 تن محموله امدادی

به گزارش اقتصاد 100، مسعود مثنوی مدیر عامل  بااشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در حادثه بارش برف گفت: از دقایق اولیه بارش برف و کولاک اخیر امدادگران، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان در کنار مردم بودند و با عملیات مختلف به مردم امدادرسانی کردند.

مثنوی یاد آور شد : با توجه به کوهستانی بودن استان بویژه شهرستان کوهرنگ و عدم دسترسی زمینی به بسیاری از نقاط ، جمعیت هلال احمر استان با استفاده از 3 فروند بالگرد ، یک فروند متعلق به جمعیت هلال احمر و 2 فروند متعلق به هوانیروز ، موفق به انتقال 7 تن مواد غذایی و زیستی به 40 روستای محاصره در برف و را دسترسی مسدود شهرستان کوهرنگ شد . وی افزود: از ابتدای بارشها تا جمعه 28 بهمن ماه 44 حادثه شامل 25 حادثه برف و کولاک، 4 حادثه جاده‌ای و 10 حادثه ریزش آوار و 11 مورد سیل و آب‌گرفتگی و یک مورد کوهستان توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه نحوه امدادرسانی در شهرها و روستاهای استان به دو شکل اعزام بالگرد و ترابری زمینی انجام‌گرفته خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستان‌های استان اعزام 15 سورتی پرواز به روستاهای محاصره در برف و کولاک ، اقدام به ارائه خدمات به حادثه دیدگان نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام 155 تیم عملیاتی با حضور 558 امدادگر و نجاتگر به‌همراه 51 دستگاه آمبولانس به مناطق برف‌گرفته خبر داد و گفت: در این مدت 213 نفر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین 14 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مثنوی در پایان گفت: در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان 22 پایگاه امداد و نجات این جمعیت شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت با تمام تجهیزات از جمله خودرو، آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی و حضور 835 امدادگر و نجات‌گر شامل 176 نفر خواهر، 659 نفر برادر و 18 نفر عضو تیم ایثار آماده خدمات‌رسانی به مردم و حادثه‌دیدگان استان هستند.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما