آتش گرفتن تاکسی زن تهرانی در اتوبان امام علی

با توجه به اینکه استاندارد جهانی در رابطه با مدت زمان رسیدن نیروهای آتش نشان به محل حادثه زمان 5دقیقه را مشخص کرده است، هم اکنون به طور متوسط نیروهای آتش نشانی تهران در مدت زمان 6دقیقه در محل حادثه حضور می یابند.

آتش گرفتن تاکسی زن تهرانی در اتوبان امام علی
حجم ویدیو: 47.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش اقتصاد 100،  امروز پنجشنبه 27 بهمن بر خلاف روزهای دیگر از پل آزادگان تا ورودی خاوران ترافیک سنگینی را در اتوبان امام علی شاهد بودیم که ابتدا این تصور وجود داشت که احتمالا تصادفی شده است اما اینگونه نبود.

یک دستگاه پژو 405 تاکسی دقیقا بعد از خروجی خاوران حدود ساعت 10 صبح امروز به دلیل اتصال سیم های برق در قسمت موتور آتش گرفته و یک فاجعه می آفریند. در این حادثه هیچ خسارت جانی رخ نداده اما در این بین تنها راننده این تاکسی است که حال خوبی ندارد. زنی که ماشین را از صاحب آن گرفته تا بتواند درآمدی کسب کند اما حالا باید چندین میلیون تومان خسارت آن را به صاحب ماشین نیز بدهد.

این در حالی است که طبق گفته های حاضرین، بعد از تماس با آتش نشانی ، ماشین های این سازمان بعد از 15 الی 20 دقیقه به محل حادثه می رسند. البته به لطف مردم و پلیس این آتش خاموش می شود. طبیعتا حضور به موقع آتش نشانی در محل می توانست کمک بیشتری در این زمینه کند اما متاسفانه ماموران آتش نشانی دقیقا زمانی به محل می رسند که کار از کار گذشته است و دیگر حضورشان فایده ای ندارد.

 این در حالی است که  با توجه به استاندارد جهانی در رابطه با مدت زمان رسیدن نیروهای آتش نشان به محل حادثه زمان 5 دقیقه مشخص شده است و اختلاف 10 الی 15 دقیقه با استاندارد جهانی در رسیدن ماموران آتش نشانی به محل حادثه مسئله ای است که باید به آن رسیدگی شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما