قول تازه: پول بلیط های گران فروخته شده به مردم پس داده می شود

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه گفت: نوروز امسال نظیر تجربه موفق ایام اربعین، نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت راه، خارج از افراد اداری، مشخص شد، این افراد در پایانه‌های مسافری پرتقاضا مستقر هستند و وظیفه آنها رسیدگی به حقوق مسافر در همه مدل‌های حمل و نقلی است.

قول تازه: پول بلیط های گران فروخته شده به مردم پس داده می شود

به گزارش اقتصاد100، حسین مذنب در گفت‌وگو با فارس، ضمن تبریک سال نو، به دستور وزیر راه و شهرسازی در نوروز سال 1402 اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی پیش از فرارسیدن ایام نوروز و همزمان با طرح نوروزی 1402 نماینده‌های خود را در پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن سراسر کشور با اولویت کلانشهرها برای پیگیری و برسی مشکلات احتمالی مسافران ‌مستقر کرده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه گفت: در چند روز گذشته بازرسی‌های متنوعی انجام شد‌ و با مردم مسافران انواع مدل‌های حمل و نقلی گفت‌‌وگو کردیم، علاوه برآن سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل میزهای ارتباطات مردمی را مستقر کرده‌اند.

* جریمه شرکت‌های هواپیمایی متخلف

وی با اشاره به اینکه پیک اول سفرهای نوروزی در مسیر رفت انجام شد و نظارت‌های خوبی از طریق همکاران ما انجام گرفت، افزود: در این مدت چند شرکت هواپیمایی که بلیت با قیمت بیشتر از حد تعیین شده به مردم فروختند، با دستور وزیر راه و شهرسازی به نهادهای نظارتی برای اعمال قانون معرفی شدند و در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود و حقوق مسافران ادا خواهد شد.

مذنب ادامه داد: امسال همچنین از شکل‌گیری مسئله اتوبوس‌های دربستی جلوگیری شد تا مسئله کمبود زیرساخت حمل و نقل جاده‌ای ایجاد نشده و مسافری از این ناحیه متضرر نشوند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه با تأکید بر اینکه روز آینده پیک برگشت دور اول سفرهای نوروزی است، تاکید کرد: در اوج برگشت مسافران، همکاران بنده فعالیت‌های نظارت و بازرسی خود را تشدید می‌کنند و ما نمایندگان ویژه‌ای در پایانه‌های پُر مسافر مستقر کردیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما