ساعت حرکت قطار محلی سمنان- مشهد اعلام شد

اقتصاد 100 - حرکت قطار محلی سمنان - دامغان - شاهرود به مقصد مشهد مقدس از امروز پنجشنبه آغاز شد و حرکت این قطار همه‌روزه انجام می‌شود.

ساعت حرکت قطار محلی سمنان- مشهد اعلام شد

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100،حرکت قطار محلی سمنان - دامغان  - شاهرود به مقصد مشهد مقدس از امروز پنجشنبه آغاز شد و حرکت این قطار همه‌روزه انجام می‌شود.

به گفته فرشاد زادخور مدیرکل راه‌آهن شمال شرق مسافران برای تهیه بلیت این قطار محلی می‌توانند به باجه‌های فروش بلیت قطار و یا تارنمای فروش بلیت راه‌آهن (رجا) مراجعه کنند.

فرشاد زادخور افزود: حرکت قطار محلی استان سمنان ساعت ۱۰:۳۵ صبح از ایستگاه سمنان آغاز می‌شود و ساعت ۱۲:۰۵ در ایستگاه دامغان و ساعت ۱۳:۱۰ در ایستگاه شاهرود برای سوارشدن مسافران این نقاط توقف دارد.

وی ساعت ورود این قطار به مشهد مقدس را ۱۸:۳۰ اعلام کرد، ادامه داد: بازگشت قطار از مشهد ساعت ۲۳:۴۰ آغاز و ساعت ۵:۱۵ وارد ایستگاه شاهرود، ساعت ۶:۱۰ وارد ایستگاه دامغان و ساعت ۷:۳۵ وارد ایستگاه سمنان می‌شود.

محدوده استحفاظی اداره کل راه‌آهن شمال شرق (۱) از ایستگاه گرمسار تا ایستگاه نقاب به طول ۵۴۰ کیلومتر و به صورت دوخطه است که ۵۸ درصد از مسیر پر تردد تهران - مشهد را در برمی‌گیرد.

روزانه بیش از ۹۰ رام قطار مسافری و ۲۰ رام قطار باری در این مسیر  تردد دارد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما