کلاهبرداری از پرستاران چمدان بسته خوزستان!

رییس پلیس فتا استان خوزستان از کلاهبرداری با عنوان "ویزای اقامت خارج از کشور برای پرستاران" خبر داد .

کلاهبرداری از پرستاران چمدان بسته خوزستان!

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا استان خوزستان از کشف یک پرونده با موضوع کلاهبرداری با عنوان " ویزای اقامت خارج از کشور برای پرستاران "خبر داد.

پایگاه اطلاع‌‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در خصوص این خبر اظهار کرد: در پی وصول یک مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ 850میلیون ریال تحت عنوان تهیه ویزای اقامت خارج از کشور برای پرستار ان پرونده اولیه تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان خوزستان افزود:ودر این روش، فرد کلاهبردار با درج آگهی در سایت‌های آگهی آنلاین با موضوعاتی شبیه به صدور کارت پرستاری به همراه اقامت خارج از کشور و به شیوه‌های عملیات روانی دقیق قربانیان را به پرداخت مبالغ هنگفت ترقیب و سپس بعد از دریافت پول‌ از قربانی مبالغ را تبدیل به ارز دیجیتال کرده و به خارج از کشور انتقال می‌دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌ها و اقدامات سریع و فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا مبلغ در حساب متهم مسدود گردید سپس به حساب شاکی باز گردانده شد و متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده جهت سیر مراحل قضایی در چرخه اجرا است.

سرهنگ حسینی در خصوص تبلیغات در سایت‌های آگهی آنلاین هشدار داد: هر روز شاهد شیوه‌های جدید از کلاهبرداری در سایت‌های آگهی آنلاین هستیم به هیچ عنوان به تبلیغات در سایت‌های آگهی آنلاین اعتماد نکنید.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان اعلام کرد: در صورت وقوع هرگونه کلاهبرداری در فضای سایبری بلافاصله موضوع را جهت بررسی کارشناسان پلیس فتا با شماره 096380 در میان بگذارند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما