اختصاصی اقتصاد100

واکنش جالب نماینده ساوه به ترک تحصیل دانش آموزان کم بضاعت !

اقتصاد 100 - نماینده ساوه با انتقاد از گرانی ملزومات تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد که دولت وآموزش و پرورش باید در بودجه سنواتی ردیف مشخصی برای حمایت از محصلین محروم قرار دهند.

واکنش جالب نماینده ساوه به ترک تحصیل دانش آموزان کم بضاعت !

محمد سبزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با اقتصاد 100 گفت:اگر نهادهای حمایتی در شهرهای مختلف نباشند افراد بی بضاعت برای تهیه ملزمات فرزندانشان با مشکل مواجه می شود لذا دولت و آموزش و پرورش باید فکر اساسی برای این مساله داشته باشند  چون در مناطق محروم قدرت خرید وجود ندارد.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیف ،کفش و لباس فرم دانش آموزان گران شده افزود: این  تازه یک قسمت است و هرهفته وماه مدرسه کمک نقدی و پول می خواهد و مدارس غیر دولتی هم پول های هنگفتی دریافت می کنند که همه خانوارها نمی توانند هزینه آنرا تامین کنند.

وی تاکید کرد: باید چنین شرایطی سرو سامان بگیرد و آقای رئیسی و وزارت آموزش و پرورش پای کاربیایند هرچند در کشو ما نهادهایی حمایتی مثل کمیته امداد امام (ره)و.. حضور دارند ولی اگر این نهادها نبودند دولت می خواست چکار کند.

نماینده ساوه گفت:‌دولت باید درلایحه سنواتی، بطور جداگانه ردیفی برای اول مهر دانش آموزان قرار دهد تا مجلس آنرا تصویب کند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به اینکه به دلیل تورم مشکلات امسال مردم بیشتر شده در مورد ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل ناتوانی خانواده ها افزود: این حرف که ‌ترک تحصیل دانش آموزان ضایعه بزرگی برای کشور را قبول دارم ،حتما در مجلس این موارد را مجددا مطرح خواهیم کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما