بخشی از حقوق شهریور ماه این افراد زودتر از موعد پرداخت می شود

اقتصاد 100-تعدادی از کارگران نگهداری خطوط راه آهن خواستار دریافت بخشی از حقوق شهریور ماه برای تامین مایحتاج مربوط به شروع سال تحصیلی فرزندان خود شدند

بخشی از حقوق شهریور ماه این افراد زودتر از موعد پرداخت می شود

تعدادی از کارگران نگهداری خطوط  راه آهن در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی قرار داریم از کارفرما می‌خواهیم برای تامین مایحتاج تحصیلی فرزندان دانش آموز و دانشجویمان بخشی از حقوق شهریور ماه را چند روز قبل پایان ماه پرداخت کند.

بیشتر این افراد که از کارگران قدیمی ابنیه فنی راه آهن محسوب می‌شوند، در نتیجه مشکلات مالی و اداری سال‌های گذشته‌ی شرکت‌های پیمانکاری وابسته به راه آهن تا مدت‌ها با مشکل دریافت مطالبات روبرو بودند و از قرار معلوم وضعیت فعلی به نسبت قبل بهبود پیدا کرده است.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که این موضوع معوقات مزدی سال‌های گذشته تاثیرات منفی در وضعیت تحصیلی کارگران و فرزندانشان گذاشته است.

این کارگران با یادآوری اینکه از اعضای شورای کارگری درخواست پیگیری پرداخت بخشی ازحقوق خود داریم، افزودند: این روزها تامین هزینه‌های مربوط به تحصیل به دلیل افزایش چند برابری قیمتها بسیار سخت شده به همین دلیل است که از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که زودتر از موعد حقوق کارگران پرداخت شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما